  • Data: 2022-02-07 22:23:41
    Temat: Re: Działanie licznika energii
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Feb 2022 21:26:06 +0100, Janusz wrote:
> [...]
    lektrycznej/513-licznik-zuzycia-energii-le-01d.html

    > Napisałem że nie zliczają?

    Napisales, ze zliczone wartosci sie nie roznia.

    > Ale nadal mniej niż 1kWh za ten okres.

    tylko:
    -w okresie tego roku pobrales mniej niz 1000kWh ?
    -LE-01 wyswietla dwa miejsca po przecinku,
    -i ma deklarowana klase dokladnosci B, czyli jak rozumiem 1% z grubsza
    podsumowujac.

    > Czyli nie zliczy.

    Pobor wlasny LE-01 8VA 0.4W.

    0.4W to przez rok 3.5kWh.

    jest jeszcze kwestia rezystancji bocznika/spadku napiecia na liczniku.

    J.