  • 101. Data: 2012-09-05 23:44:25
    Temat: Re: Dziki kraj a co za tym idzie i s?downictwo.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-09-05 22:52, Rabbit McCroolick pisze:
    > Miał problem z alkoholem i żeby
    > normalnie funkcjonować musiał wypić.
    Znam i znałem takich ludzi którzy byli non stop pod wpływem alkoholu.
    Musieli pić by funkcjonować. Od spawacza który musiał szklankę wódy
    wypić rano by ręce się nie trzęsły i mógł wykonywać swoja pracę,
    strażaka który z 1,6 już się budził, a w ciągu dnia potrafił mieć (jego
    rekord) 3,2 i prowadzić służbowe (osobowe) auto, po nauczyciela który by
    "żyć" wypijał prawie codziennie 0,5l wódy w małych dawkach z herbatą.
    > Co ciekawe pracował baaaardzo długo,
    > nigdy też nie spowodował kolizji ani wypadku.
    Alkoholicy latami potrafią funkcjonować mając w organizmie non stop
    alkohol. Ale przychodzi taki moment że organizm w końcu musi odpocząć i
    nie zawsze ten moment przychodzi w momencie kładzenia się do łóżka. To
    już jest loteria pomieszana z bandami, drzewami lub innymi pojazdami.
    Kolejarz i inni kogo napotykał lub mógł napotkać, mieli farta że ta jego
    słabość dopadła go w szczerym polu.
    --
    Krzysiek

  • 102. Data: 2012-09-07 23:44:31
    Temat: Re: Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 01 Sep 2012 20:11:53 +0200, nazgul napisał(a):

    > "Jan Matejko" relacji Warszawa Wsch. - Kraków Główny. Pociąg
    > Warszawa-Kraków wjechał na niewłaściwy tor, po którym z naprzeciwka
    > poruszał się pociąg Przemyśl-Warszawa.

    Widzisz, maszynista był trzeźwy i to przez to!

    --
    ___________ (R)

  • 103. Data: 2012-09-07 23:45:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 01 Sep 2012 22:19:10 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > W momencie gdy wjechał na zły tor ?

    A skąd miał wiedzieć, że jest zły?

    --

  • 104. Data: 2012-09-07 23:45:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 1 Sep 2012 23:29:28 +0200, J.F. napisał(a):

    > Tam tez obowiazuje ruch prawostronny ... ale nie zawsze.

    Nie obowiązuje.

    --