  • Data: 2010-10-05 12:53:27
    Temat: Re: Dziura w wydechu
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał"

    > Swoją ścieżką... może ktoś mnie oświeci w takim razie czemu to niby
    > brak wydechu powoduje spadek mocy? Żeby przepchać spaliny przez wydech
    > potrzeba jakiejś tam mocy, jak nie ma tego wydechu to ta moc idzie w
    > koła, tak ja to rozumuje..

    Z tego co pamietam, w silnikach 2 suwowych tłumik pełni częściowo rolę
    zaworu, aby uzyskać właściwą moc konieczne jest dobranie odpowiedniego
    tłumika.

    W 4 suwach - na zdrowy rozum, tłumika może nie być wcale a im mniejsze
    opory w tłumiku tym większa moc - no chyba, że mi zdrowy rozum
    szwankuje, to poproszę kogoś o sprostowanie.