  • 1. Data: 2010-10-04 23:25:17
    Temat: Dziura w wydechu
    Od: "--=olo=-- dom" <o...@g...pl>

    Witam
    Czy mała dziura (2x3 cm) w wydechu potrafi zabrać dużo mocy silnikowi?

    --=olo=--

  • 2. Data: 2010-10-05 08:13:03
    Temat: Re: Dziura w wydechu
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "--=olo=-- dom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy mała dziura (2x3 cm) w wydechu potrafi zabrać dużo mocy silnikowi?

    I tak i nie, zależy w jakim jest miejscu. To, że zabierze kilka koni jest
    całkiem prawdopodobne. Lepiej dziurę załatać, lub wymienić dziurawy element.

  • 3. Data: 2010-10-05 08:37:09
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-04 23:25, --=olo=-- dom pisze:
    > Witam
    > Czy mała dziura (2x3 cm) w wydechu potrafi zabrać dużo mocy silnikowi?

    Jesli przed katem, to moze wprowadzac w blad lambde i komp nie bedzie w
    stanie regulowac skladu mieszanki (wciaz bedzie tlen w spalinach).
    Skrajnie moze sie nawet nie dac jechac.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2010-10-05 09:50:40
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 04.10.2010 23:25, --=olo=-- dom pisze:
    > Witam
    > Czy mała dziura (2x3 cm) w wydechu potrafi zabrać dużo mocy silnikowi?
    >
    > --=olo=--

    Zabrać?
    A to nie jest tak że taka dziura dodaje mocy?
    Po co to niby "sportowe", puste w środku wydechy montują?

  • 5. Data: 2010-10-05 09:59:53
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zabrać?
    > A to nie jest tak że taka dziura dodaje mocy?
    > Po co to niby "sportowe", puste w środku wydechy montują?

    odkręć sobie cały wydech, w maluchu da się jechać tylko 50 km/h:-)

    --=olo=--

  • 6. Data: 2010-10-05 10:06:18
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 05.10.2010 09:59, --=olo=-- pisze:

    > odkręć sobie cały wydech, w maluchu da się jechać tylko 50 km/h:-)

    Nie mam malucha więc nici z testu:) A co przy większej prędkości bębenki
    w uszach wysiadały?;)

    Ale pamiętam, z czasów kiedy to po wsi się komarkiem się zasuwało, to im
    mniej było wydechu i im więcej dziur w nim powierconych tym lepsze
    osiągi były, ale też sąsiedzi bardziej z widłami gonili..:)

  • 7. Data: 2010-10-05 10:53:55
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 05 Oct 2010 10:06:18 +0200, Rafał napisał(a):

> [...]
    > mniej było wydechu i im więcej dziur w nim powierconych tym lepsze
    > osiągi były, ale też sąsiedzi bardziej z widłami gonili..:)

    W czasach komarków, to miarą osiągów była głośność :).

    --
    Yakhub

  • 8. Data: 2010-10-05 11:40:02
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Nie mam malucha więc nici z testu:) A co przy większej prędkości bębenki w
    > uszach wysiadały?;)

    nie, gaz do dechy i tylko 50 wyciągał, poziom hałasu wbrew pozorom w kabinie
    nie był bardzo dokuczliwy

    --=olo=--

  • 9. Data: 2010-10-05 11:57:25
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    To albo miałeś komlpetnie zatkany wydech albo efekt placebo. Po
    zdemontowaniu wydechu mocy jest mniej ale z powodu huku wydaje sie że
    więcej. Łatwo to sprawdzić próbując prędkość max.

  • 10. Data: 2010-10-05 12:26:48
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 05.10.2010 11:57, Agent pisze:
    > To albo miałeś komlpetnie zatkany wydech albo efekt placebo. Po
    > zdemontowaniu wydechu mocy jest mniej ale z powodu huku wydaje sie że
    > więcej. Łatwo to sprawdzić próbując prędkość max.

    Może... skoro tak twierdzicie to pewno coś w tym racji będzie, ja
    smarkaczem byłem, a licznik wtedy to rarytas był, jak ktoś hamulce
    sprawne miał w swoim komarze to burżuj był:P

    Swoją ścieżką... może ktoś mnie oświeci w takim razie czemu to niby brak
    wydechu powoduje spadek mocy? Żeby przepchać spaliny przez wydech
    potrzeba jakiejś tam mocy, jak nie ma tego wydechu to ta moc idzie w
    koła, tak ja to rozumuje..