-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dziura w wydechu
Date: Mon, 11 Oct 2010 08:30:48 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <i8uaup$bu0$1@news.onet.pl>
References: <i8dgni$p7c$1@inews.gazeta.pl> <i8elcg$5vh$1@node1.news.atman.pl>
<4caadaf4$0$22804$65785112@news.neostrada.pl>
<i8em9q$69g$1@node1.news.atman.pl> <cgaq4dkjg0oe$.dlg@wazzenon.pl>
<i8esq8$9hk$1@news.onet.pl> <i8euh9$8bl$1@node1.news.atman.pl>
<i8evs3$in8$1@news.onet.pl>
<e...@w...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: acfz183.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1286778649 12224 83.9.227.183 (11 Oct 2010 06:30:49 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Oct 2010 06:30:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
In-Reply-To: <e...@w...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2317022
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-05 13:28, Matt pisze:
> On 5 Paź, 12:49, MarcinJM<m...@i...pl> wrote:
>>> Swoją ścieżką... może ktoś mnie oświeci w takim razie czemu to niby brak
>>> wydechu powoduje spadek mocy? Żeby przepchać spaliny przez wydech
>>> potrzeba jakiejś tam mocy, jak nie ma tego wydechu to ta moc idzie w
>>> koła, tak ja to rozumuje..
>>
>> Dwusow napelnia sie energia slupa spalin.
>> Bez wydechu za bardzo nie chce dzialac.
>
> Dobrze to widać na tej animacji - bez odpowiedniego wydechu sporo
> mieszanki poszłoby w powietrze i straciłby ciśnienie w cylindrze:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/File:Arbeitsweise_Zweit
akt.gif
To mozna jeszcze dodac, ze wspolczesny 4suw ma bardzo podobnie:
Poniewaz w ukladzie MUSI byc kat., a on tworzy spora fale zwrotna, to
walki rorzadu musza miec wkalkulowane dosc krotkie czasy otwarcia, aby
nie napychac silnika spalinami.
Stad spore przewaznie problemy po wywaleniu kata bez innych modyfikacji
silnika. Przewaznie konczy sie permanentna obecnoscia swiezej mieszanki
(a co za tym idzie, tlenu) w wydechu i brakiem mozliwosci korygowania
przez lambde. Lub napychaniem spalin do komory spalania przez wtorna
fale zwrotna. Generalnie caly falowod sie rozstraja.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław