  • 11. Data: 2010-12-12 19:26:59
    Temat: Re: Dziwny pendrive
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ie36fh$3pv$1@inews.gazeta.pl...
    > "Pszemol" napisał:
    >
    >>>> E no - bez jaj...
    >>>
    >>> Skoro ci z tym wygodnie...
    >>
    >> ???
    >
    > Że nie masz się w co podrapać.

    Albo że Ty nie wiesz co to figura retoryczna.

    > To mnie zaskarż, skoro już i tak robisz za najmimordę.

    Nie jestem sprzedawcą. Po prostu pytam jako potencjalny klient.
    Nie masz dowodów to nie rzucaj oskarżeń o oszustwo bo tracisz
    wiarygodność.

    > alt.pl.allegro.

    Wysyłasz mnie na inną grupę, ok.
    Jakiś konkretny wątek z dowodami mam tam obejrzeć?
    Wskażesz msg-id? Albo choć tytuł i datę?

  • 12. Data: 2010-12-12 19:28:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "miab" <m...@w...pl> wrote in message

    > Skoro nie zapisuje plików video i obrazów gier które maja ok. 700MB
    > to pewnie podrasowana 512.

    A co ma wielkość pojedynczego pliku z całkowitą pojemnością dysku?

  • 13. Data: 2010-12-12 19:33:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    > Przecież ten Pszemol mieszka w Stanach. Już raczej teraz nie odczepisz się
    > od niego, będzie Cie męczył - jeśli to ten sam Pszemol.

    Ty masz reputację głupiej blondynki w sieci, ale nikomu to nie przeszkadza
    :-)

    > Ja mam go w KF-ie od lat.

    A szkoda, mogłabyś się czegoś nauczyć...

  • 14. Data: 2010-12-12 19:40:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-12 20:28, Użytkownik Pszemol napisał:

    > A co ma wielkość pojedynczego pliku z całkowitą pojemnością dysku?

    Kup, sprawdź i nie zapomnij tu napisać ile plików trzydziesto megowych
    zmieściłeś na tym penie od nie oszusta.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-12-12 19:45:42
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-12-12 20:28, Pszemol pisze:
    > "miab" <m...@w...pl> wrote in message

    > A co ma wielkość pojedynczego pliku z całkowitą pojemnością dysku?

    Dla niektórych wielkość ma znaczenie.
    A ten "gustowny Pen" "skierowane jest zarówno do kobiet jak i mężczyzn".
    Podobnie jak i te:
    http://sosfakeflash.wordpress.com/2009/05/29/upcomin
    gtrend-ebay-fake-flash-seller-warning-alert-china/
    http://sosfakeflash.wordpress.com/2009/06/15/upcomin
    gtrend-ebay-fake-flash-seller-alert-china/

    miab

  • 16. Data: 2010-12-12 20:12:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Kup, sprawdź i nie zapomnij tu napisać ile plików trzydziesto megowych
    > zmieściłeś na tym penie od nie oszusta.

    Jesteście opóźnieni w rozwoju?

    Ja nikogo nie bronię ani nie twierdzę że on nie jest oszustem
    gdy pytam czy macie DOWODY na to że jest oszustem...

    Nie o to czy macie przypuszczenia tylko czy macie dowody.
    Kupił ktoś to i sprawdził? Bo jeśli nie, to macie tylko przypuszczenia.

  • 17. Data: 2010-12-12 20:12:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Albo że Ty nie wiesz co to figura retoryczna.

    Pszemolisz...

    > Nie jestem sprzedawcą.

    Ale najwyraźniej jego najmimordą, skoro tak tu pyskujesz. Masz jakieś
    korzyści materialne z tej nieudolnej próby ochrony jego wizerunku czy robisz
    to z bezinteresownej głupoty?

    > Po prostu pytam jako potencjalny klient.

    To, że ty znajdujesz przyjemność w kupowaniu złomu u idioty, który na
    stronie "O mnie" przedstawia się w ten sposób:
    "ZAJMUJE SIĘ SPRZEDAŻĄ GŁÓWNIE CZĘŚCI I
    AKCESORI DO KOMPÓTERÓW I TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
    JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ
    ZAREJSTROWANOM..."
    to twoja sprawa, ale nie wpychaj w to szambo innych.

    > Nie masz dowodów to nie rzucaj oskarżeń o oszustwo bo tracisz
    > wiarygodność.

    Ty już dawno straciłeś. Jak myślisz, skąd w Usenecie wzięło się określenie
    "pszemolić"?

    > Wysyłasz mnie na inną grupę, ok.
    > Jakiś konkretny wątek z dowodami mam tam obejrzeć?
    > Wskażesz msg-id? Albo choć tytuł i datę?

    Dzisiejszy wątek pt. "Takie aukcje tylko u SS;-)". Swoją drogą to znamienne,
    że będąc tak zaangażowanym w obronę dobrego imienia handlarzy z (za
    przeproszeniem) Allegro, nie czytujesz ich grupy. Oszczędziłoby ci to wielu
    rozczarowań.

    JoteR

  • 18. Data: 2010-12-12 20:15:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "miab" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
    gtrend-ebay-fake-flash-seller-warning-alert-china/
    > http://sosfakeflash.wordpress.com/2009/06/15/upcomin
    gtrend-ebay-fake-flash-seller-alert-china/

    I to jest dopiero coś przekonywującego.

  • 19. Data: 2010-12-12 20:18:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ie3ac6$k8j$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale najwyraźniej jego najmimordą, skoro tak tu pyskujesz.

    To naprawdę nie moja wina, że Ty masz bujną wyobraźnię
    i wszędzie widzisz jakieś konszachty...

    > Masz jakieś korzyści materialne z tej nieudolnej próby
    > ochrony jego wizerunku czy robisz to z bezinteresownej głupoty?

    Nie chronię żadnego wizerunku - pytam tylko Ciebie czy masz dowody
    oszustwa które ogłaszasz. Jak do tej pory nie pokazałeś żadnych.

> [...]
    > JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ
    > ZAREJSTROWANOM..."
    > to twoja sprawa, ale nie wpychaj w to szambo innych.

    Kogo wpycham w szambo pytając Ciebie czy masz dowody oszustwa?

    > Ty już dawno straciłeś. Jak myślisz, skąd w Usenecie wzięło
    > się określenie "pszemolić"?

    No wzięło się stąd, że wielu myśli że argumenty personalne
    są mocnymi argumentami w jakichś dyskusjach na poziomie...
    Najwyraźniej Ty do tej grupy należysz.

    No to jak, masz te dowody czy tylko pitolisz bez ladu i skladu? :-)

  • 20. Data: 2010-12-12 20:34:50
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    temat stary jak swiat niejeden gimnazjalista skonczyl gimnazjum od czasu
    jat temat jest znany.