eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipDziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy? › Re: Dziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?
  • Data: 2006-03-20 15:27:21
    Temat: Re: Dziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?
    Od: "Lost0" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Większość modemów można zarządzać zdalnie więc wizysty domowe nie są
    > > konieczne.
    >
    > Chyba, że trzeba sprawdzić instalację wewnątrz lokalu.
    Ostatnio w chello zminili kare za udostepnianie lacza (na wiecej
    komputerow niz to jest opisane w umowie) na 5000zl.
    Wiec moze serwisant chce sobie troszke dorobic ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: