  • 11. Data: 2010-11-22 14:58:23
    Temat: Re: Dzizas, Dukati zrobilo czopera!
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-11-22 13:32, de Fresz pisze:
    > 207 kilo, 160 kucy, 127 Nm, tylna opona o skromnej szerokości 240, 2.6
    > s. do setki, pokładowe Plejstejszyn i wygląd... jak WiRod po okrążeniu
    > orbity i przejściu przez atmosferę. I jeszcze ta nazwa: Diavel.
    >
    > http://www.diavel.ducati.com/jsp/en/index/index.jsp

    czoper już był,nazywało się toto Indiana i średnio się sprzedało..
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2010-11-22 15:40:09
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > a kto by chcial nerke od dawcy???

    Każdy komu własne przestały działać i trzy razy w tygodniu przez pięć
    godzin się dializuje.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 13. Data: 2010-11-22 20:34:01
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Czoper to to nie jest, ale mniejsza o terminologię -- udzerzają wyraźnie w tę
    samą niszę, co Triumph z tym monstrualnym pojazdem, co to nawet zapomniałem,
    jak się nazywa. Widuje się je u nas od czasu do czasu na ulicach (podobnoż
    szóstego borrough w Anglii co do poziomu nabicia kasiorą). Ludziska
    przechodząc dyskretnie rzucają okiem, co stanowi angielski odpowiednik
    niewielkiego zgromadzenia wokół Rzadkiego Egzemplarza na Kontynencie. I
    wyłącznie o to nabywcom chodzi ('nabywca' to w tym wypadku chyba lepszy
    termin, niż 'użytkownik').

    Reakcja mojego starszego syna była nieco inna: 'Tata, a przejechałby na tym
    przez tę rzeczkę, cośmy to we wakacje w Polsce przejechali?'. 'Pewien nie
    jestem, ale nie bardzo chyba'. 'Acha. Kupisz mi loda?'.

    turpin
    F800GS

  • 14. Data: 2010-11-22 22:28:08
    Od: Szwed <s...@s...pl>

    > 207 kilo, 160 kucy, 127 Nm, tylna opona o skromnej szerokości 240, 2.6
    > s. do setki, pokładowe Plejstejszyn i wygląd... jak WiRod po okrążeniu
    > orbity i przejściu przez atmosferę. I jeszcze ta nazwa: Diavel.

    I Ride by Wire ma.
    Bał bym się.

    pozdr
    Szwed & Aprilka

  • 15. Data: 2010-11-22 22:43:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-22 23:28, Szwed pisze:

    > I Ride by Wire ma.
    > Bał bym się.

    No i co ? Ze linki gazu nie ma ? Harleye Electra Glide maja tak do 3 lat
    i dziala.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 16. Data: 2010-11-23 07:16:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 23:43, Kuczu pisze:

    > No i co ? Ze linki gazu nie ma ? Harleye Electra Glide maja tak do 3 lat
    > i dziala.

    Na lawecie to bardziej pas transportowy sie przydaje, a nie linka gazu.

    pozdr
    newrom podtrzymywacz legendy
    PS. No nie moglem sie powstrzymac! :)
    --