eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEGR › Re: EGR
  • Data: 2014-09-16 15:47:14
    Temat: Re: EGR
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-09-16 10:20, Shrek pisze:
    > On 2014-09-16 10:00, Andrzej Lawa wrote:
    >> W dniu 16.09.2014 09:17, Shrek pisze:
    >>
    >>> IMHO pożytek z zaślepienia (prawidłowo działającego) jest tylko
    >>> taki, że
    >>> czyściej w dolocie będzie. Wady to wyższe zużycie paliwa przy niskich
    >>> obciążeniach albo alternatywnie praca na zbyt ubogiej mieszance czyli
    >>> wypalanie zaworów i zmniejszona trwałość wydechu. No i podobno wyższa
    >>> zawartość tlenków azotu w spalinach. Więc jak działa, to bym nie
    >>> ruszał.
    >>
    >> Wg wikipedii masz rację w przypadku benzyniaków, ale tutaj chyba była
    >> mowa o dieslu
    >
    > Faktycznie, było o dieslu. Od diesli trzymam się z daleka, właśnie ze
    > względu na FAPy, dwumasy i turbiny, więc się nie znam;)
    >
    > Shrek.

    Skoro mowa o starszych autach to idzie jeszcze kupić takie auto bez
    dwumasy i FAPu/a. Jeszcze rok temu o dieslach myślałem tak jak Ty -
    nigdy kopcących klekotów.. Długo się zastanawiałem nad zakupem samochodu
    ważącego prawie 1500kg i trzycylindrowym silniczkiem (CRDI) 1.5litra i
    90km. Jak się okazało zupełnie niepotrzebnie się obawiałem,, dzisiaj nie
    zamieniłbym go na żadnego benzyniaka. Jazda tym cudem to sama radość.
    Być może kiedyś tam zacznie się psuć, ale zepsuć może się wszystko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: