  • 21. Data: 2014-09-26 18:24:27
    Temat: Re: EPO -- do Trybuna
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 542503d7$0$12628$6...@n...neostrada.pl

    > Przykro pisać, ale mylisz się - nie było dopisku - "wiadomość prywatna".

    A nawet wtedy, gdyby był taki dopisek -- IMO miejsce
    publiczne, tedy ;) i rozmowa raczej nie jest prywatną,
    lecz jest rozmową publiczną.

    -=-

    Tak czy siak -- IMO inni też mogą opisać (w tym
    wątku bądź w innym) swoje doświadczenia z EPO.

    -=-

    Nie jest tak, że inni nie mogą pisać o EPO i mogą swój udział
    w rozmawianiu ograniczyć tylko do (przepraszam?) pierdolenia
    bez sensu. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-09-26 18:32:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

    > A nie LAC? przecież lac już mieli wcześniej niż wifi.

    Jedno drugiego nie wyklucza

  • 23. Data: 2014-09-26 18:33:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 542503f8$0$12628$6...@n...neostrada.pl

    > Mowa... I pewnie tylko dlatego ta dzisiejsza rzeczywistość tak mnie wqr*ia na
    każdym kroku.

    Tam są/były trzy daty -- ściągnięcia, ściągania
    i przeterminowania. Czy pamiętasz te daty/czasy?

    U mnie jest w Overmaxie tak:

    DT: 2014-07-09 -- 17:43:42
    ST: 2014-07-05 -- 00:00:00
    ET: 2014-08-04 -- 00:00:00

    Monster ma Qualcomma, nie MediaTeka.
    (ponoć EPO dotyczy tylko MT)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-09-26 22:57:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-26 08:25, K pisze:

    > wybacz, ale sprawiasz wrazenie kretyna.

    Po twoim nicku widać, żeś Ty kretyn.

    --
    animka

  • 25. Data: 2014-09-27 02:33:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "John Kołalsky" m045ii$tiu$...@m...internetia.pl

    Marek> A nie LAC? przecież lac już mieli wcześniej niż wifi.

    > Jedno drugiego nie wyklucza

    Ale najwyraźniej WiFi jest dokładniejsze.

    -=-

    Do Marka -- przeglądarka WWW na mapie pokaże Ci Twoją
    pozycję, jeśli z netem łączysz via WiFi a w okolicy
    jest sporo stałych anten WiFi. Możesz odpalić jakąś
    (może być Googlasta, ale nie musi) mapę i zobaczyć
    na niej swoją pozycję pomimo braku odbiornika GPS.

    W mapie Googlastej do spozycjonowania służy kropka
    nad człowieczkiem służącym do Street View.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2014-09-27 11:53:59
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-26 08:25, K pisze:

    > wybacz, ale sprawiasz wrazenie kretyna.

    Jedyne co mogę w takiej sytuacji zrobić to nie wybaczać, a wyrazić
    ubolewanie jak z takim chamstwem w sobie możesz wegetować. W realu z
    pewnością byś się nie odniósł do mnie z takim tekstem,.. nie, nie z
    powodu tego że masz jakieś dobre wychowanie, czy inne wyższe
    zahamowania, tylko z powodu strachu. Tutaj sobie poszczekujesz jak
    piesek za płotu i tyle twojego. Absolutnie nie mam czego ci wybaczać,
    będziesz powtarzał to swoje chamstwo to pójdziesz do filtra i finał..

  • 27. Data: 2014-09-27 11:54:31
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > Nie jest tak, że inni nie mogą pisać o EPO i mogą swój udział
    > w rozmawianiu ograniczyć tylko do (przepraszam?) pierdolenia

    Oczywiście, ale wtedy mógłbyś (słusznie czy nie słusznie, bez znaczenia)
    zarzucić komuś wtrynianie się miedzy wódkę a zakąskę.

    Jasna sprawa, nie tylko mogą ale powinni. Szkoda właśnie że tak mało tu
    na tej grupie praktyków a tak dużo teoretyków, wolących dyskutować nie o
    realiach dnia dzisiejszego a o fantazjach nt. przyszłego wyglądu i
    specyfikacji iPhone`a 10generacji.

  • 28. Data: 2014-09-27 11:54:52
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 542503f8$0$12628$6...@n...neostrada.pl

    > Tam są/były trzy daty -- ściągnięcia, ściągania
    > i przeterminowania. Czy pamiętasz te daty/czasy?

> [...]

    Było jakoś tak podobnie, jedno co wiem na pewno to nie były już aktualne.

    Tak przynajmniej pisze w opisie EPO, jest to coś stworzone tylko do
    procków MT.

  • 29. Data: 2014-09-27 14:44:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54268929$0$18093$6...@n...neostrada.pl

    > Jedyne co mogę w takiej sytuacji zrobić to nie wybaczać, a wyrazić ubolewanie jak z
    takim chamstwem w sobie możesz wegetować. W
    > realu z pewnością byś się nie odniósł do mnie z takim tekstem,..

    W tym właśnie celu używa pseudonimu -- na
    dodatek dość trudnego do zdekodowania. ;)

    > nie, nie z powodu tego że masz jakieś dobre wychowanie, czy inne wyższe
    zahamowania, tylko z powodu strachu.

    Dokładnie. :)

    > Tutaj sobie poszczekujesz jak piesek za płotu i tyle twojego.

    Poszczekuje, ale jednocześnie nie gasi obawy typu -- co
    wówczas, gdy w płocie znajda jakieś przejście?...

    > Absolutnie nie mam czego ci wybaczać, będziesz powtarzał to swoje chamstwo
    > to pójdziesz do filtra i finał..

    Tego nie boi się -- odrodzi się jako J czy L... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2014-09-27 14:48:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54268949$0$16897$6...@n...neostrada.pl

    > Oczywiście, ale wtedy mógłbyś (słusznie czy nie słusznie, bez znaczenia) zarzucić
    komuś wtrynianie się miedzy wódkę a zakąskę.

    > Jasna sprawa, nie tylko mogą ale powinni.

    Raczej tak -- skoro tu są. Zdecydowanie powinni
    zrezygnować ze zniechęcania tych, którzy chcą
    coś istotnego (czy choćby ciekawego) dodać.

    > Szkoda właśnie że tak mało tu na tej grupie praktyków

    Nie tylko na tej. :)

    > a tak dużo teoretyków, wolących dyskutować nie o realiach dnia dzisiejszego a o
    fantazjach nt. przyszłego wyglądu i specyfikacji
    > iPhone`a 10generacji.

    Czy po_prawności kapci Solorza...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'