  • 1. Data: 2014-09-24 13:15:37
    Temat: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: atm <...@v...pl>

    Samsung i LG moga sie schowac ze swoimi gietymi ekranami.
    Apple pozwala dostosowac zakrzywienie ekranu do indywidualnych potrzeb
    uzytkownika:
    http://www.spidersweb.pl/2014/09/iphone-6-plus-wygin
    a-sie.html

    Brawo - giety ekran, wystajacy obiektyw i przecietna bateria.

  • 2. Data: 2014-09-24 13:38:05
    Temat: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-24 13:15, atm wrote:
> [...]
    a-sie.html

    > Brawo - giety ekran, wystajacy obiektyw i przecietna bateria.

    Nastepne video pokazuje, ze Samsung niezaleznie od wysilku pozbawiony
    jest tej funkcji, ehh:
    http://antyweb.pl/iphone-6-plus-sie-wygial-note-3-ni
    e-co-teraz/

  • 3. Data: 2014-09-24 14:13:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
> [...]
    a-sie.html

    > Brawo - giety ekran, wystajacy obiektyw i przecietna bateria.

    Fascynują mnie ludzie, którzy nie znają fizyki i oczekują cudów
    aby telefon z aluminium o grubości <7mm był niezniszczalny :-)

    Większość nowoczesnych smartfonów ulegnie zniszczeniu jak
    włożysz je do tylnej kieszeni jeansów i siądziesz na nich tyłkiem.
    A na to wygląda objaw tego zniszczenia na fotografii...

    Samsung Galaxy S2 mojej koleżanki w pracy też na tym ucierpiał.

    I nie jest to przecież nic nowego - za czasów Nokii z antenką ludzie
    łamali antenki i też dziwili się jak można zdobić "dziadostwo"
    w którym antenka się łamie od tego jak się na nim usiądzie tyłkiem...

    To są delikatne urządzenia o które trzeba dbać...
    Jak chcesz siadać na telefonie i chcesz aby nic mu się nie stało
    to bierz coś z tej listy:
    http://www.phonearena.com/news/Meet-the-toughest-mos
    t-durable-rugged-smartphones-money-can-buy_id51766

  • 4. Data: 2014-09-24 14:18:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-24 14:13, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    a-sie.html

    > Fascynują mnie ludzie, którzy nie znają fizyki i oczekują cudów
    > aby telefon z aluminium o grubości <7mm był niezniszczalny :-)

    Pytanie, kto oglosil konkurs na "cienizne" telefonu?
    Druga rzecz - widziales test Note 3 w drugim linku?

  • 5. Data: 2014-09-24 15:32:00
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 24/09/14 14:13, Pszemol wrote:
    > za czasów Nokii z antenką ludzie łamali antenki

    Ha, Ericsson 318 był grubszy niż szerszy, a antenka odchodziła jeszcze
    łatwiej niż w Nokiach :(

    --
    Alf/red/
    no dobra, przesadziłem z tą grubością, ale niedużo

  • 6. Data: 2014-09-24 19:20:21
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:
    >>> http://www.spidersweb.pl/2014/09/iphone-6-plus-wygin
    a-sie.html

    > Pytanie, kto oglosil konkurs na "cienizne" telefonu?

    Czy to ważne? Ja jestem bardzo zadowolony że telefony są cienkie i lekkie
    ze stopów alu i magnezu. I nie oczekuję od nich mechanicznej
    niezniszczalności, jak niektórzy.

    > Druga rzecz - widziales test Note 3 w drugim linku?

    Kliknąłem i przejrzałem artykuł ale filmu nie chciało mi się oglądac. Te
    wszystkie "testy" są śmiechu warte. Tak jak to rzucanie na podłogę.

    Chciałbym poznać osoby, które oczekują że telefonem zrobionym ze szkła i
    aluminium można gwoździe w ściany wbijać....

    Jak to się mówi tutaj: "you cannot cure stupid".

  • 7. Data: 2014-09-24 19:36:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-24 19:20, Pszemol wrote:

    > Czy to ważne? Ja jestem bardzo zadowolony że telefony są cienkie i lekkie
    > ze stopów alu i magnezu. I nie oczekuję od nich mechanicznej
    > niezniszczalności, jak niektórzy.

    A ja nie; producenci przescigaja sie w tworzeniu coraz cienszych
    telefonow kosztem czasu pracy na baterii i wytrzymalosci.
    Apple wlasnie wymyslilo nowosc: portfel ze slaba bateria, jak sie nim
    placi po wyczerpaniu baterii bo dziecko gralo troche w poczekalni lub
    gdzie indziej w Angry Birds?
    Glownym problemem w przypadku duzych telefonow jest dlugosc i szerokosc,
    grubosc stala sie dla producentow tak samo glupio wazna jak rywalizacja
    na polu rozdzielczosci ekranu.

    Poza tym kwestia stopow, nie dosc ze Apple pozalowalo kasy na szafirowe
    szklo (Chinczycy zaczynaja je dawac w swoich telefonach sporo taniej),
    to dodatkowo rozrzezbili sie z guziczkami w tej wydmuszcze po Coli i
    takie sa efekty.
    Osobiscie wole poliweglan, ktory jest stosowany w Nokiach: lekki,
    wytrzymaly, estetyczny, nie odksztalca sie przy upadku, nie ma tez
    sklonnosci do pękania. Zas po tych testach na wyginanie wole nawet
    plastik-fantastik Samsunga niz wydumane i slabo zaprojektowane body
    nowego iPhone 6 Plus.

> [...]
    > aluminium można gwoździe w ściany wbijać....
    >
    > Jak to się mówi tutaj: "you cannot cure stupid".

    Hehe, no tak prawda w oczy kole ;] W iPhone 6 Plus pieknie pekl ekran
    podczas proby przywrocenia pierwotnego ksztaltu, Note zas wszystko
    zniosl bez problemu. Ale oczywiscie jesli iPhone czegos nie ma lub nie
    umi to znaczy, ze to jest zbedne, bzdura i do niczego nie sluzy.
    Poczytaj opisy rozżalonych wlascicieli iP6 Plus - oni nie rzucali tymi
    telefonami, nie robili z nich tez kladki dla slonia. Telefony wygiely
    sie w przedniej kieszeni!!!
    Tak tak, zaraz przeczytam, ze mieli zle kieszenie, zle w nich te
    telefony trzymali lub.... i tu dluga lista co zle zrobili.
    Powodenia :]

  • 8. Data: 2014-09-24 20:48:10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > Tak tak, zaraz przeczytam, ze mieli zle kieszenie, zle w nich te telefony
    > trzymali lub.... i tu dluga lista co zle zrobili.

    Ale trollujesz...

    Naprawde zaskoczony jestes że taki produkt będzie się łatwo deformował pod
    naciskiem?

  • 9. Data: 2014-09-24 20:57:36
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ale trollujesz...
    >
    > Naprawde zaskoczony jestes że taki produkt będzie się łatwo deformował pod
    > naciskiem?

    Dobre, dobre - wskazanie realnej wady nazywa sie teraz trolowaniem :]]]
    Wlasciwie nie jestem zaskoczony - Apple juz wczesniej mialo problemy ze
    sztywnoscia iPhone'a 5...i oczywiscie nie wyciagneli wnioskow, wprost
    przeciwnie, jeszcze bardziej odchudzili. Trzeba pobic kolejny rekord
    grubosci a jesli sklamiemy nie wliczajac w to wystajacego aparatu? Who
    cares - fani i tak to lykna z owacjami na stojaco.
    Biorac pod uwage to co Apple robilo do tej pory, mozna sie spodziewac ze
    iPhone 7 bedzie jeszcze cienszy a wytrzymalosc na zginanie bedzie na
    poziomie tabliczki czekolady.

    Ciekawe bylo dla mnie zestawienie z Note 3, ktory spisal sie znakomicie.
    LG Flex tez tutaj swietnie wypada.
    W przypadku iPhone 6 fakt: nie jetem zaskoczony, ze taki produkt bedzie
    sie latwo deformowal pod naciskiem. Po prostu fizyka, przedmiot ktory w
    Cupertino jest chyba dosc malo popularny.

    Ale nie ma rzeczy, ktorych nie da sie naprawic bumperem, ten bedzie mial
    wkladke z plytki stalowej i po sprawie ;]

  • 10. Data: 2014-09-24 21:16:23
    Od: atm <...@v...pl>

    Nastepna wpadka:
    http://www.spidersweb.pl/2014/09/aktualizacja-ios-8-
    01.html
    Pszemol, chyba sobie odpuszcze bo zamienia sie to w telenowele ;]