  • Data: 2011-05-11 14:24:37
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Maj, 14:07, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:
    > Passat jedzie lewym, a laguna gdzie? Srodkowym, przed Passatem? I ktorym
    > pasem Ty jedziesz?
    Laguna srodkowym, ja za nia czyli srodkowym.

    > Tzn. ile? Tyle, ze sie miescisz, czy tyle, zeby byl bezpieczny zapas?
    Jedno i drugie, odstep pomiedzy oboma autami wynosil przynajmniej 4-5
    m.

    > Czyli wczesniej wyprzedziles passata srodkowym?
    Zgadza sie.
    Z tym , ze to nie bylo wyprzedzanie poniewaz kazdy jechal swoim pasem
    a w takiej kolejnosci ruszylismy spod wczesniejszych swiatel.

    > A co z prawym pasem?
    Zajety przez kilka tirow.

    > To gdzie to miejsce, bo nie rozumiem? Jak Passat zjechal na srodkowy (?), to
    > lewy miales wolny?
    Na srodkowym pasie. Sa szerokie na tyle, ze auto jadace przy prawej
    krawedzi zostawia sporo miejsca na wyprzedzanie.
    Passat w tym momencie jedzie juz obok mnie i trabi.

    > I jeszcze pytanie - przy jakich predkosciach to sie odbywalo?
    60 km/h? mniej wiecej

    > Rozumiem, ze natychmiast powiadomiles policje. I slusznie, bo takie
    > zachowanie na drodze powinno byc karane.
    Oczywiscie, ze tak, telefonicznie z podaniem kierunku i nr rej. ale
    spuscili mnie na szczaw, mam sie do nich pofatygowac, mimo, ze jechale
    za gosciem i prosilem o przyslanie radiowozu. Wiec oficjalne
    zgloszenia bedzie jutro na komendzie.

    > Jakbym sie przejmowal wszystkimi, ktorzy utrudniaja mi jazde, to chyba 10
    > lat temu zszedlbym na zawal...
    Ja tez sie generalnie nie przejmuje ale takie przypadki podnosza
    cisnienie jednak.

    Bartek Kacprzak