  • 1. Data: 2011-05-11 09:53:52
    Temat: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    Witam

    I to tyle w kwestii ustepowania jednosladom :)
    Pozdrawiam tepego, niedouczonego, malego fiutka leczacego kompleksy w
    czarnym pasku z czerwonym DI.
    Do zobaczenia w sadzie.

    A za probe spowodowania wypadku powinienes dostac w ryj ale wrodzona
    niesmialosc nie pozwolila ci wyjsc z auta zapewne.

    Bartek

  • 2. Data: 2011-05-11 09:57:06
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 00:53:52 -0700 osobnik zwany Bartek
    Kacprzak wystukał:

    ale możesz podkręcić jasność?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-05-11 10:03:37
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    >
    > A za probe spowodowania wypadku powinienes dostac w ryj ale wrodzona
    > niesmialosc nie pozwolila ci wyjsc z auta zapewne.

    Mial nalepke grupowa czy Twoja zlosc tyczy sie wszystkich samochodziarzy?

  • 4. Data: 2011-05-11 10:27:21
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-11 09:53, Bartek Kacprzak pisze:
    > Witam
    >
    > I to tyle w kwestii ustepowania jednosladom :)
    > Pozdrawiam tepego, niedouczonego, malego fiutka leczacego kompleksy
    Już nablizgałeś wszem i wobec a teraz może rozwiniesz temat?

    --
    MZ

  • 5. Data: 2011-05-11 11:02:02
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 11 Maj, 09:57, masti <g...@t...hell> wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 00:53:52 -0700 osobnik zwany Bartek
    > Kacprzak wystukał:

    > ale możesz podkręcić jasność?
    Trzy pasy w jednym kierunku, passat jedzie lewy na zakladke, z laguna.
    Miejsca jest tyle, ze spokojnie mozna wyprzedzic oba auta.
    Wlaczam migacz i zaczynam wyprzedzac lagune, wtedy passat zaczyna
    przyspieszac i trabic.
    A widze go w swoim lusterku wiec jest sporo za mna.
    Wracam na swoj pas, a vw dojezdza na moja wysokosc i dobija do prawej
    strony pasa zrownujac sie z laguna, blokujac mnie.
    Kierowca renault robi mi miejsce, zaczynam wyprzedzac, caly czas
    wlaczony migacz. Passat nie pozwala na ten manewr zjezdzajac na pas po
    ktorym jade i jedzie laguna.
    Na skrzyzowaniu na czerwonym swietle dojezdzam do kierujacego i
    slysze, ze mam problem z pasami (?!) bo jade _obok_ innego samochodu.
    Dalej zabawa trwa w najlepsze, passat blokuje mozliwosc wyprzedzeznia,
    na kolejnym skrzyzowaniu staje tak blisko, ze ruszajac potraca
    motocykl i ociera sie o noge mojej pasazerki, zdzierajac ochraniacz
    goleni.

    Sprawa bedzie miala swoj final w sadzie bo kierujacy passatem nie
    zdecydowala sie na zjechanie na pobocze i zaczekanie na policje.

    To byl ekstremalny przypadek ale takich losi spotykam codziennie, jada
    na zakladke z innymi samochodami, wyjezdzaja z podporzadkowanych
    zmuszajac do hamowania albo zmiany pasa.
    Moze i w korku jest lepiej ale wszystko sie zmienia na zielonym.

    Bartek Kacprzak

  • 6. Data: 2011-05-11 11:02:43
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 11 Maj, 10:03, "Agent" <w...@o...ue> wrote:

    > Mial nalepke grupowa czy Twoja zlosc tyczy sie wszystkich samochodziarzy?

    Zdecydowanej wiekszosci.

    Bartek Kacprzak

  • 7. Data: 2011-05-11 11:12:39
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    > A za probe spowodowania wypadku powinienes dostac w ryj ale wrodzona
    > niesmialosc nie pozwolila ci wyjsc z auta zapewne.

    twoja wrodzona niesmialosc nakazuje ci powiesic posta na pms bo moze jakims
    cudem bedzie akurat pmsowiczem i przeczyta to?
    owa wrodzona niesmialosc nie pozwolila tobie na wyjasnienie sobie z nim
    tematu w 4 oczy?

  • 8. Data: 2011-05-11 11:14:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > Zdecydowanej wiekszosci.

    Co robisz na tej grupie, nie pomyliles sie aby?

  • 9. Data: 2011-05-11 11:17:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Zdecydowanej wiekszosci.

    Jak Ci większość przeszkadza to znaczy tylko tyle, że nie umiesz
    kompletnie jeździć.

  • 10. Data: 2011-05-11 11:23:41
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 11 Maj, 11:14, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    > wiadomoscinews:17098832-b65d-45c3-8bc8-72d9ec3882a8@
    j23g2000yqc.googlegroups.com...

    > Co robisz na tej grupie, nie pomyliles sie aby?

    Zdecydowanie nie.
    W koncu to tu sa mistrzowie kierownicy, majacy oczy dookola glowy,
    majacy znajomosc przepisow w malym palcu i kulture jazdy w... nie?

    Bartek Kacprzak