    From: Ra <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ERA stacjonarny
    Date: Wed, 22 Apr 2009 22:56:17 +0200

    BearBag pisze:
    > rodzice maja jeszcze TPsa na firme, jesli chcialbym przejsc do
    > EryStacjonarnej to musze pierw wypowiedziec umowe w TP i dopiero po
    > umowie zglosic chec przeniesienia numeru czy od razu do Ery dac im
    > jakies pelnomocnictwo i oni zalatwia wszystko za mnie ? nawet
    > wypowiedzenie w TP ?
    > Teraz rachunki sa rzedu 180-200zl miesiecznie (przy darmowych
    > wiecozrach i weekendach) ale skoro w playu minuta jest za 5gr to nie
    > ma sensu tego utrzymywac dluzej.
    to może jest sporo rozmów na komórki bo tpsa ma pakiet 1200 minut za
    chyba 90zł może taniej by wyszło
    moi rodzice mają jeszcze pakiet 2000 minut za 110 i jak patrzyłem jakiś
    czas temu to era stacjonarna wogóle nie była konkurencyjna
    play - oferta ok tylko wątpię czy rodzina czy ich znajomi będą często
    dzwonili