  • 1. Data: 2009-04-16 04:42:03
    Temat: ERA stacjonarny
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    Cześć.
    Czy ma ktoś z Was telefon stacjonarny w erze ?
    Wydaje się super abo 25zł, 3 minuty za 35gr, nr stacjonarny...
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/taryfy_stac
    jonarne/era_domowa/prosto_tanio
    Albo firmowa - do odbierania - abo za 10zł
    http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/taryfy_stacjonarn
    e/era_firmowa/taryfy_i_uslugi

    Czy są jakieś ukryte haczyki ? Teściowie chcą zmienić stacjonarny, bo i tak
    rozmawiają głównie przez komórki, a miesięcznie w TPSA wychodzi 100zł.

    Pzdr.
    owp

  • 2. Data: 2009-04-16 05:42:05
    Temat: Re: ERA stacjonarny
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak rozmawiają głównie przez komórki, a miesięcznie w TPSA wychodzi 100zł.

    moi rodzice mają i rachunek miesięczny nie przekracza 30-32 zł - wiem bo im
    przelew robię - w TP mieli rachunek 2x wyższy dzwoniąc tyle samo mniej
    więcej. stacjonarny służy im do dzwonienia wyłączine na stacjonarne bo mają
    komórki

  • 3. Data: 2009-04-16 06:36:33
    Od: "JB" <s...@g...com>

> [...]
    > tak rozmawiają głównie przez komórki, a miesięcznie w TPSA wychodzi 100zł.

    Cenowo oferta ok, a co do haczyków to np. nie można dzwonić z kart typu
    telegrosik czy telekarta poprzez nr. dostępowy.
    Następna sprawa, to po wykonaniu pierwszego połączenia tel. loguje się i
    zostaje przypisany do najbliższego bts-a i u mnie była taka sprawa że jak
    tel. leżał w pokoju było ok. natomiast jak w kuchni to klapa, dzwoniący do
    mnie mieli komunikat "abonent niedostępny", dopiero po miesięcznej walce z
    opem poszerzono mi strefę no i od roku jest ok.
    Pozdr.

  • 4. Data: 2009-04-16 07:25:35
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    owp pisze:
> [...]
    > tak rozmawiają głównie przez komórki, a miesięcznie w TPSA wychodzi 100zł.

    tylko ostatnio chwalebnych postow na temat ery, i tu i na portalach, ze
    juz przestaje wierzyc w ich obiektywnosc ;)

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 5. Data: 2009-04-16 07:57:28
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    KuFeL pisze:

    > tylko ostatnio chwalebnych postow na temat ery, i tu i na portalach, ze
    > juz przestaje wierzyc w ich obiektywnosc ;)

    Bo czytając opinie z tej grupy można odnieść wrażenie, że dobre są tylko
    prepaidy i to raczej w play. A telefon w orange to maja tylko ci co
    upadli na głowę.

    A tak poważnie to ta oferta ery wydaje się być sensowną alternatywą dla
    sporadycznie używanego telefonu stacjonarnego w tp.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 6. Data: 2009-04-16 07:59:47
    Od: BearBag <c...@g...com>

    rodzice maja jeszcze TPsa na firme, jesli chcialbym przejsc do
    EryStacjonarnej to musze pierw wypowiedziec umowe w TP i dopiero po
    umowie zglosic chec przeniesienia numeru czy od razu do Ery dac im
    jakies pelnomocnictwo i oni zalatwia wszystko za mnie ? nawet
    wypowiedzenie w TP ?
    Teraz rachunki sa rzedu 180-200zl miesiecznie (przy darmowych
    wiecozrach i weekendach) ale skoro w playu minuta jest za 5gr to nie
    ma sensu tego utrzymywac dluzej.

  • 7. Data: 2009-04-16 08:22:04
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Teraz rachunki sa rzedu 180-200zl miesiecznie (przy darmowych
    > wiecozrach i weekendach) ale skoro w playu minuta jest za 5gr to nie

    idziesz do ery podpisujesz umowe i pelnomocnictwo na przeniesienie numeru

  • 8. Data: 2009-04-16 08:28:18
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > idziesz do ery podpisujesz umowe i pelnomocnictwo na przeniesienie numeru

    dostajesz formularz na wypowiedzenie umowy i finito - przynajmniej tak się
    to robiło z rok temu

  • 9. Data: 2009-04-16 10:43:53
    Od: "owp" <o...@g...pl>

> [...]
    > im przelew robię - w TP mieli rachunek 2x wyższy dzwoniąc tyle samo mniej
    > więcej. stacjonarny służy im do dzwonienia wyłączine na stacjonarne bo
    Dzięki za opd. A jakość (też - niezawodność) jest w porządku?
    Nie chciałbym, żeby mi marudzili, że namówiłem, a teraz nie działa przez pół
    dnia :-)
    Jeśli jest jak w 'normalnej' Erze to ok.
    Pzdr
    owp

  • 10. Data: 2009-04-16 10:45:07
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > Cenowo oferta ok, a co do haczyków to np. nie można dzwonić z kart typu
    > telegrosik czy telekarta poprzez nr. dostępowy.

    To im nieporzebne :-)

> [...]
    > mnie mieli komunikat "abonent niedostępny", dopiero po miesięcznej walce z
    > opem poszerzono mi strefę no i od roku jest ok.

    W reklamach piszą 500 metrów. Czy to się sprowadza do jednego btsa ?