  • 1. Data: 2010-02-11 08:54:54
    Temat: ERA znowu kradnie kasę z kont Blueconnect - teraz na "promocję" z GG
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    zaczyna mnie bawić obserwowanie jaki znowu numer wykręci ERA, żeby
    ukraść trochę z kont BC

    jak ktoś tego używa niech przejrzy SMSy (u nas siedzą w modemach i nikt
    SMSów nie czyta) a tu ZONK(!)

    cyt.
    Twoja subskrypcja Gadu-Gadu zostala przedluzona.; +CMGR: "REC
    READ","6678",,"10/01/08,21:05:34+04";

    nooo ciekawe jaka subskrypcja???

    zaczynam się zagłębiać: ukradli po 5PLN z każdego konta!
    dlaczego?

    cyt.
    -Konczy sie promocja uslugi Gadu-Gadu. Zostanie ona automatycznie
    przedluzona. Cena 5 zl z VAT/ 30 dni. Aby anulowac, wyslij GG ANULUJ na
    numer 8089

    wow! trzeba anulować coś czego się nie zamawiało i do tego jeszcze
    używając karty BC do netu z uwagą czytać SMSy od operatora

    gratuluję(!) <rotfl> pomysłu komuś z ERY, teraz to dział reklamacji
    będzie się mógł wykazać pracą zwracając tę kasę każdemu klientowi

    Paweł

  • 2. Data: 2010-02-11 09:25:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 09:54:54 +0100, Paweł Gąska wrote:
> [...]
    >gratuluję(!) <rotfl> pomysłu komuś z ERY, teraz to dział reklamacji
    >będzie się mógł wykazać pracą zwracając tę kasę każdemu klientowi

    A umowe czytales starannie ? Operatorzy raczej o to dbaja zeby bylo na
    pismie, lub choc w SMS.

    Coz to w koncu za internet bez GG, przeciez kazdy to chce miec, wiec
    miesiac za darmo :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-02-11 09:31:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-02-11 10:25, J.F. wrote:

    > A umowe czytales starannie ? Operatorzy raczej o to dbaja zeby bylo na
    > pismie, lub choc w SMS.

    Umowa sankcjonujaca cos w rodzaju "oplaty za niezamowiony towar", a tak
    to kasowanie 5PLN chyba wyglada (choc nie znam szczegolow), raczej by
    podpadla pod klauzule niedozwolone. To cos w stylu firm ktore
    nieproszone przysylaja do domow/firm ksiazki czy inne cuda a potem
    probuja za to windykowac.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2010-02-11 09:43:46
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-02-11 10:25:
    > A umowe czytales starannie ? Operatorzy raczej o to dbaja zeby bylo na
    > pismie, lub choc w SMS.
    umowę na pobieranie opłat za niezamówioną usługę?? nie czytałem, który
    to paragraf jest? ;)

    > Coz to w koncu za internet bez GG, przeciez kazdy to chce miec, wiec
    > miesiac za darmo :-)
    wręcz marzyłem o tym po nocach :]

    Paweł

  • 5. Data: 2010-02-11 09:45:06
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od elmer radi radisson
    z dnia: 2010-02-11 10:31:

> [...]
    > podpadla pod klauzule niedozwolone. To cos w stylu firm ktore
    > nieproszone przysylaja do domow/firm ksiazki czy inne cuda a potem
    ooo... bardzo dobry przykład, no to piszę jeszcze do UOKiKu

    Paweł

  • 6. Data: 2010-02-11 09:45:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > gratuluję(!) <rotfl> pomysłu komuś z ERY, teraz to dział reklamacji będzie się
    > mógł wykazać pracą zwracając tę kasę każdemu klientowi

    Era, tak jak Heyah okrada swoich klientów. Widać za mało kar dostali.

  • 7. Data: 2010-02-11 10:10:22
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 11-02-2010 09:54, Paweł Gąska pisze:
> [...]
    > READ","6678",,"10/01/08,21:05:34+04";
    >
    > nooo ciekawe jaka subskrypcja???
    >
    > zaczynam się zagłębiać: ukradli po 5PLN z każdego konta!

    Prawda jest taka, że musiałeś skorzystać z darmowej promocji na gg która
    jest automatycznie przedłużana co tydzień jeśli nie wyślesz smsa z
    anulowaniem. W regulaminie tej usługi jest to napisane.
    Identycznie sprawa ma się z np komórkami. Jeśli umowy nie wypowiesz
    wcześniej to automatycznie ci przedłużają.

  • 8. Data: 2010-02-11 10:22:28
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od spiderpl
    z dnia: 2010-02-11 11:10:
> [...]
    > Identycznie sprawa ma się z np komórkami. Jeśli umowy nie wypowiesz
    > wcześniej to automatycznie ci przedłużają.
    no niestety to nie jest prawda, na _żadnej_ z kart GG nie było
    uruchamiane (bo fizycznie nie ma takiej możliwości, to nie są telefony),
    nic nie wiem o "darmowej" promocji GG, bo karty siedzą w modemach i nie
    do tego służą, ale już co nieco przeczytałem w ich regulaminie...

    promocja za darmo była na 7 dni, dziwnym zbiegiem okoliczności wszystkie
    SMSy o "anulowaniu, bo się sama przedłuży" są z 7 i 8 stycznia 2010,
    pewnie nasi pracownicy siedzieli i w sylwka na 200 kartach BC ściągali
    GG i uruchamiali <lol>

    ciekawe ilu ludzi się nie zorientowało, że ERA ich teraz będzie "cięła"
    5PLN miesięcznie za usługę jakiej nie zamówili?

    Paweł

  • 9. Data: 2010-02-11 13:40:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 10:31:28 +0100, elmer radi radisson wrote:

    >Umowa sankcjonujaca cos w rodzaju "oplaty za niezamowiony towar", a tak
    >to kasowanie 5PLN chyba wyglada (choc nie znam szczegolow), raczej by
    >podpadla pod klauzule niedozwolone.

    W umowie by pisalo ze klientowi wlacza sie usluge, przy czym pierwszy
    miesiac uzywania jest promocyjnie bezplatny.
    I ze klient moze w dowolnym momencie wypowiedziec usluge, a przerwa
    przy najblizszym cyklu.

    J.

  • 10. Data: 2010-02-11 14:43:30
    Temat: Re: ERA znowu kradnie kase z kont Blueconnect - teraz na "promocje" z GG
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-02-11 14:40:

    > W umowie by pisalo ze klientowi wlacza sie usluge, przy czym pierwszy
    > miesiac uzywania jest promocyjnie bezplatny.
    > I ze klient moze w dowolnym momencie wypowiedziec usluge, a przerwa
    > przy najblizszym cyklu.
    tylko na taką umowę to klient powinien się zgodzić :]
    wpychanie na siłę jest metodą na wyru...oszukanie ;) klienta godną firm
    prowadzonych prze Pana Kazia (przepraszam wszystkich Kazimierzy :]), a
    nie wielką korporację o nazwie ERA

    co więcej dziwnym zbiegiem okoliczności GG (i ta dziwna umowa) "samo
    się" im włączyło z 31.12.2009 na 1.01.2010 :]

    Paweł