    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Eksperymenty ze starymi procesorami - MOS6502
    Date: Wed, 30 May 2018 22:07:59 +0200

    news:1ccnbqo35zufx$.1g5wrvhgaihf8$.dlg@40tude.net...
    > Niestety - $00 to BRK - ale tez powinien halasowac, a $FF
    > niezdefiniowany. Ciekawy
    > http://www.ffd2.com/fridge/docs/6502-NMOS.extra.opco
    des

    > INS *** (ISC)
    > This opcode INCs the contents of a memory location and then SBCs the
    > result from the A register.
    >
    > Ale ... na jakims klonie moze nie dzialac.

    Kolega z radia, rozmawiał kiedyś ze mną na ten temat właśnie, chcieli robić
    właśnie, chyba jakiś symulator/emulator 6502/6510, różnią się obecnością w
    tym drugim trzech nóg, pozwalających, poprzez bankowanie, zaadresować 512 kB
    RAM. Zastanawiał się, czy zrobić to na czystych instrukcjach, czy przytulić
    też te "niepisane". Doradziłem mu tę drugą opcję. Co dalej było, nie wiem.
    Klon - najprostszy sposób właśnie, klona nawet uziemić, np. napisze cos w
    stylu "processor JAM" (jeśli emulator), albo stanie na twardo jak dobry
    człon przy dymaniu (jeśli fizyczny moduł). Albo program się nie wykona i
    dobrze, jeśli programista to przewidzi. Powinienem mieć w swych zasobach
    stary program do C64, demo muzyczne, które, jak się przy kopiowaniu źle
    bajty przepiszą, (gdybam), robi szybki format dyskietki, jeśli ta jest w
    napędzie, niszcząc dostęp do plików, zamazywany jest przy tym pierwszy
    sektor katalogu.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...