  • Data: 2020-07-07 23:01:39
    Temat: Re: Elektrotechnika prądów słabych (1918 r.)
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/07/2020 21:59, Silver Dream ! wrote:
    > Ewolucja w połączeniu z doborem naturalnym wyjaśnia bardzo wiele z tego
    > co obserwujemy ale do dzisiej nie rozwiązuje kwestii abiogenezy.

    Zaś ponieważ nie znaleziono szczątków człowieka pomiędzy Homo habilis a
    Homo erectus, to cała ta ewolucja jest do dupy, wracamy do kreacjonizmu
    bo tam w ogóle pytań nie wolno zadawać i jest porządek.

    Swoją drogą pierwsze słyszę aby ewolucja zajmowała się abiogenezą. To
    coś nowego albo po prostu bezsensowny argument. Fizyka ma wiele
    watpliwosci jak powstał wszechswiat, ale teorie dotyczące tego co było
    później zgadzają się z doświadczeniami. Należy wobec tego negować fizykę?

    > Myślę, że zbyt generalizujesz używając słowa ,,ludzie".

    Znaczna część. Usprawiedliwia to generalizację. W moim otoczeniu jest
    bardzo mało osób nie skażonych religią, ideologią, polityką. W zasadzie
    każdy ma "zabarwiony obiektywizm", wydaje się to być cechą ludzi
    ogólnie, czyli skłonnośc do nie używania logiki w pewnych sytuacjach.

    > Gdyby ten co mamy w pełni działał dla wszystkich to nie byłoby potrzeby
    > ani miejsca na inne.

    Nie. Model ktory posiadamy czyli połaczenie kapitalizmu + demokracji
    działa najlepiej. Nie musi w *pełni* działać i może mieć masę wad, ale
    dalej jest najlepszy pod względem gospodarki, postępu, rozwoju, komfortu
    życia. Wystarczy że działa najlepiej ze znanych. Być może nie istnieje
    system utopijny a być może czeka nas jakieś połaczenie z technologią
    które stworzy lepszy porzadek świata. Lata 20-te tego wieku wydają się
    kontynuować tradycje poprzedniego wieku szukania czegoś lepszego. To
    jeszcze 19 lat zostało do pełnej iteracji :)

    > Te inne, z gruntu przeciwstawne są ciągle popularne
    > ponieważ ten co mamy nie odpowiada wszystkim. I nie należy się im
    > dziwić. On pozostawia wiele do życzenia. Niestety nic lepszego jak dotąd
    > nie udało nam się stworzyć.

    No wiec należy brać taki który doprowadził do upadku wielu państw i
    śmierci setek milionów i spróbować raz jeszcze.

    Religia. Tylko że w kwestii ideologii. Żadna różnica. Ludzie są skłonni
    do takich irracjonalnych zachowań i mam na to codziennie przykłady.