  • Data: 2017-12-12 20:55:35
    Temat: Re: Elektryczność a środowisko
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.12.2017 18:27, Cezary Grądys wrote:

    > Warto się jednak zastanowić, czy ta zmiana jest na pewno w złą stronę,
    > bo może akurat fajnie jakby w Polsce palmy urosły?
    > I czy te zmiany są znaczące.

    Nie wiem cy to trolling, ale jeśli nie, to twoja krótkowzroczność jest
    wprost przerażająca. Zmiana klimatu ma to do siebie, że jest GLOBALNA. U
    nas będzie cieplej (to znaczy średnia roczna temperatura będzie wyższa),
    chociaż na palmy bym się jednak nie nastawiał.
    Gdzie indziej jednak ten wzrost temperatury może oznaczać pustynnienie i
    susze skutkujące klęskami nieurodzajów, tudzież zalewanie przez ocean
    całych wysepek i nadmorskich miejscowości. A od tego już blisko do
    jednego, ale całej serii poważnych kryzysów migracyjnych.

    Nie wspominając już o potencjalnie niebezpiecznych sprężeniach
    zwrotnych, spowodowanych takimi zjawiskami jak parowanie oceanów albo
    zmiana prądów oceanicznych. Potencjalnie konsekwencje są zbyt poważne,
    żeby je radośnie ignorować, fantazjując sobie o palmach nad Wisłą...