-
Data: 2020-01-19 21:15:58
Temat: Re: [Elektryki] Rozładowało mi się Twizy
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2020-01-19 o 20:43, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello cef,
>
> Sunday, January 19, 2020, 7:07:58 PM, you wrote:
>
>>>> Jak jest mało paliwa, to jak byś nie zasysał zawsze będzie wiecej syfu.
>>> W jaki sposób? Jaki syf po namoknięciu jest lżejszy od paliwa?
>> Zakładając, że syf jest w paliwie i opada na dno i tam się gromadzi, to
>> im mniej jest paliwa, tym większe jest stężenie syfu w paliwie.
>
> Paliwo jest pobierane z dna i stale filtrowane w obiegu zamkniętym - w
> jaki sposób stężenie syfu miałoby się powiększać
Jeśli tworzy się stały układ przepływu, to naturalnie
syfy się zbierają poza tym układem.
Przy małej ilości paliwa w zbiorniku ten proces się potęguje.
Dopiero jak się zamiesza mocniej podczas jazdy
to syfy się rozkładają w całej objętości.
>>>> Kwestia tylko jaki jest układ filtrujący przed pompą paliwa.
>>> Nie ma. Jest tylko siateczka chroniąca przed grubymi
>>> zanieczyszczeniami. I wystarczy.
>> No właśnie przed pompą jest tylko siateczka więc jak syf jest
>> drobniejszy od sitka, to dostaje się do pompy.
>
> No i co z tego? Ile pomp wymieniłeś w swoim samochodzie? Lanos
> przejechał ponad 270 kkm bez wymiany pompy paliwa.
Jedną. Po około 190tys.
Nie sądzę, żeby przyczyną był syf w zbiorniku wywołany jeżdżeniem na
oparach,
bo zazwyczaj tankuję jak mi spada poniżej połowy.
> Za pompą masz filtr i zawór ciśnieniowy - jeśli silnik nie pobiera
> wystarczająco paliwa, to nadmiar wraca do zbiornika. Oczyszczony. Z
> upływem czasu paliwo w zbiorniku jest coraz czystsze a nie coraz
> brudniejsze.
Trochę mnie zaskoczyła ta prosta informacja - nie skojarzyłem znanych
faktów -
aż musiałem pogooglować trochę.
Niestety oprócz paru informacji, że jak mało paliwa,
to może się zapowietrzyć pompa są tylko wywody o wilgoci,
które odrzucasz - bo zakładasz, że powietrze wchodzi do baku przez filtr.
Ewentualnie, że paliwo się podgrzewa przez pompowanie i jak jest go mało,
to może być za ciepłe, ale to odrzucam.
Zeby jeszcze utrzymać przy życiu swoja teorię zagęszczania syfu uczepię
się faktu, ze
syf z paliwa może się przy większym stężeniu zbijać we frakcje, które
skutecznie zablokują filtr.
Dobra - poddaję się :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.20 21:16 RoMan Mandziejewicz
- 19.01.20 21:19 cef
- 19.01.20 21:21 RoMan Mandziejewicz
- 19.01.20 21:42 kk
- 19.01.20 21:49 Mateusz Viste
- 20.01.20 08:05 cef
- 20.01.20 19:12 J.F.
- 21.01.20 08:11 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław