  • Data: 2023-08-31 21:13:40
    Temat: Re: Elyta społeczności elektromobilności ;-) przeprasza za czarną owcę
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.08.2023 o 22:39, Janusz pisze:

    > Acha i dlatego 'hejter' zmajstrował zdjęcia z teslą przedłużaczem i
    > namiotem?

    Tego to ja nie wiem. Wiem jedno, każdy na tej grupie kto mia inne zadnie
    niż słuszna linia elektrowozu to; hejter, ruski troll, sługus szejków
    OPEC, etc. Ale to już przyjdzie elektro-myjk i wszystko dokładniej objaśni.

    > Musiał się bardzo nudzić, a może to jednak właściciel obiektu zrobił
    > jako dowód na oszukiwanie teslowej cebuli?

    Nie możemy tak mówić, samochody elektryczne drogie, prąd drogi,
    ładowarki nie chcą się mnożyć, biednemu ciągle spaliny w oczy.
    Nie ławo być awangardą motoryzacji.