  • 1. Data: 2023-08-30 16:07:31
    Temat: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    "Po co uzupełniać energię na przystosowanym do tego stanowisku z ładowarką i uczciwie
    się za to rozliczyć, skoro można zrobić to
    taniej, podłączając auto do gniazdka w namiocie?":
    www.auto-swiat.pl/ev/wiadomosci/zdradzila-ich-tesla-
    schowana-w-namiocie-skandal-na-kempingu-w-lebie/sd32
    863
    Jakie jest rozumienie słowa "uczciwie"? Uczciwie orżnąć na kształcie wtyczki?

  • 2. Data: 2023-08-30 16:24:10
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 30.08.2023 o 16:07, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    863
    > Jakie jest rozumienie słowa "uczciwie"? Uczciwie orżnąć na kształcie
    24 minuty wcześniej o tym samym napisałem dwa posty wyżej.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2023-08-30 16:36:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Ale przecież trzeba napiętnować cebularzy co kupują teslę a dziadują na
    prundzie ;)

    Co trzeba mieć w głowie żeby tak się zachowywać?

    To jakaś degradacja mózgu przez ekofaszystowską religię? ;-)

  • 4. Data: 2023-08-30 16:47:25
    Temat: Elyta społeczności elektromobilności ;-) przeprasza za czarną owcę
    Od: _Master_ <...@...pl>

    "Przepraszamy za tego buraka z Tesli na kempingu"
    Sytuacja zbulwersowała nie tylko personel, ale też... kierowców
    samochodów elektrycznych. W opiniach na Google'u nie kryją oburzenia i
    popierają właściciela obiektu: "Brawo dla kempingu za zdecydowaną akcję
    oraz za fakt posiadania ładowarki - normalni kierowcy EV doceniają",
    "Cała społeczność właścicieli samochodów elektrycznych przeprasza za
    zaistniałą sytuację", "Górny Śląsk przeprasza za właściciela Tesli".

  • 6. Data: 2023-08-30 18:10:34
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 30.08.2023 o 16:24, Janusz pisze:

    schowana-w-namiocie-skandal-na-kempingu-w-lebie/sd32
    863
    > 24 minuty wcześniej o tym samym napisałem dwa posty wyżej.

    I skutecznie to ukryłeś w długim wątku.
    Następnym razem załóż nowy.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2023-08-30 18:17:14
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 30.08.2023 o 16:47, _Master_ pisze:
> [...]
    > "Cała społeczność właścicieli samochodów elektrycznych przeprasza za
    > zaistniałą sytuację", "Górny Śląsk przeprasza za właściciela Tesli".

    Czekamy jeszcze na dementi lub przeprosiny od elektorwozu, bo na razie
    to wygląda na jakiś hejterski artykuł jakiegoś hejterskiego portaliku.

  • 8. Data: 2023-08-30 19:46:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ucnj7e$4ij$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > 24 minuty wcześniej o tym samym napisałem dwa posty wyżej.

    niżej

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 9. Data: 2023-08-30 22:37:20
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 30.08.2023 o 18:10, RadosławF pisze:

    schowana-w-namiocie-skandal-na-kempingu-w-lebie/sd32
    863

    > I skutecznie to ukryłeś w długim wątku.
    Jest w głównej gałęzi poza tym jest w adekwatnym tytule "zakaz pokątnego
    ładowania" który na dodatek rozbudowałem aby go wyróżnić i który tutaj
    bardzo pasuje. Są nawet zdjęcia zamaskowanej tesli z podłączeniem do
    gniazdka przy namiocie.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2023-08-30 22:39:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 30.08.2023 o 18:17, nadir pisze:

    > Czekamy jeszcze na dementi lub przeprosiny od elektorwozu, bo na razie
    > to wygląda na jakiś hejterski artykuł jakiegoś hejterskiego portaliku.
    Acha i dlatego 'hejter' zmajstrował zdjęcia z teslą przedłużaczem i
    namiotem?
    Musiał się bardzo nudzić, a może to jednak właściciel obiektu zrobił
    jako dowód
    na oszukiwanie teslowej cebuli?

    --
    Janusz