  • 1. Data: 2012-11-25 18:32:42
    Temat: Enduro dla konusów
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Witam,

    Powoli budzę w mojej połówce smak na offroad. Czy możecie podpowiedzieć
    jakie motocykle będą się nadawać do spokojnej jazdy w terenie dla osoby
    o wzroście 150cm? Wolałbym by był to raczej 4T.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-11-25 22:43:15
    Temat: Re: Enduro dla konusów
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-25 18:32, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    > jakie motocykle będą się nadawać do spokojnej jazdy w terenie dla osoby
    > o wzroście 150cm? Wolałbym by był to raczej 4T.

    Celowałbym w coś klasy 80 ccm bo one są zdaje się z zasady przeznaczone
    dla młodzików czyli jeszcze niewyrośniętych. Ale to raczej 2T. Z 4T to
    np. DR125.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2012-11-26 10:13:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Piotr Rezmer napisał(a):
    > o wzroście 150cm? Wolałbym by był to raczej 4T.

    Ogladalem ostatnio XR125 wspolczesna (2006?) i bylo to na mniejszych
    kolach. Wlasnie dla takich osob. Bo normalnie cala reszta jak w doroslym
    moturze. Cena sympatyczna, klasyczna konstrukcja, deko archaiczna, ale
    to chyba zaleta. Palone z kopa i guzika, wiatrem chlodzone, zero
    niepotrzebnej elektroniki. Klepia to dalej gdzies w europie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2012-11-26 13:15:09
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakie motocykle będą się nadawać do spokojnej jazdy w terenie dla osoby
    > o wzroście 150cm? Wolałbym by był to raczej 4T.

    Gdyby moglo byc 2T to mialem obnizanego detka 125, po zalozeniu
    dogbonsow i wpuszczeniu lag w kierownice oraz wybraniu gabki z siedzenia
    robil sie mega niski. Siadalem na nim jak na zydlu ;)

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2012-11-26 22:40:41
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Roman Niewiarowski pisze:

    > Gdyby moglo byc 2T to mialem obnizanego detka 125, po zalozeniu
    > dogbonsow i wpuszczeniu lag w kierownice oraz wybraniu gabki z siedzenia
    > robil sie mega niski. Siadalem na nim jak na zydlu ;)

    Dogbonesy są dostępne dla DT od ręki, czy trzeba gdzieś je wyprodukować?
    Myslałem o dogbonesach do DR125 ale google tylko się drwiąco uśmiechają
    i nie chcą nic powiedzieć :)

    A z tym siadaniem kanapie bez gąbki: jajka nie bolą?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2012-11-26 23:01:51
    Temat: Odp: Enduro dla konusów
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > A z tym siadaniem kanapie bez gąbki: jajka nie bolą?

    Tylko do pierwszego skoku. Potem o nich zapomnisz, ale za to Twój głos
    operuje wysokim sopranem ;-)

    zdroofka Johnny

  • 7. Data: 2012-11-27 08:19:19
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-26 22:40, Piotr Rezmer pisze:

    > Dogbonesy są dostępne dla DT od ręki, czy trzeba gdzieś je wyprodukować?

    Zapytaj Piotrka Klimka czy sprzedal te mu dalem do detka. Ja dostalem
    dwa komplety od poprzedniego wlasciciela. :)
    Zreszta to nie jest zbyt kosmiczna technologia, byleby znac wymiary to
    Ci wytna laserem w okolicy.

    > A z tym siadaniem kanapie bez gąbki: jajka nie bolą?

    Dupa i tak boli jesli chcesz jezdzic na siedzaco. Taki urok endurakow :)
    A jaja ? Dopiero "po czterdziestce, tak to bywa. Dluzsza torba, niz
    fuzyja" - znaczy za mlody jestem by miec pojecie ;)

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2012-11-27 19:12:23
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Ogladalem ostatnio XR125 wspolczesna (2006?) i bylo to na mniejszych
    > kolach.
    Rozumiem, że z przodu jest 19"? Jak to wpływa na jazdę w terenie?
    Wiadomo, że na minus ale czy jest to odczuwalne?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2012-11-27 19:28:54
    Od: Zapek <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 listopada 2012 18:32:49 UTC+1 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
> [...]
    >
    > jakie motocykle będą się nadawać do spokojnej jazdy w terenie dla osoby
    >
    > o wzroście 150cm? Wolałbym by był to raczej 4T.

    Nie wiem czy koledzy piszac dr 125 mieli na mysli drz125.
    DRZ 125 mial syn i dawalo to rade.
    Chlodzony powietrzem i palony z kopniaka.

    --
    Pozdrawiam.
    Zapek

  • 10. Data: 2012-11-28 10:39:43
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Piotr Rezmer napisał(a):
    > Rozumiem, że z przodu jest 19"? Jak to wpływa na jazdę w terenie?
    > Wiadomo, że na minus ale czy jest to odczuwalne?

    Nie jezdzilem to nie wiem :) Wiadomo ze przeszkody, rowy, belki, to
    bedzie sporo trudniej tym lyknac. No ale cos za cos.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead