  • Data: 2019-01-29 01:35:17
    Temat: Re: Eneloop Pro jednak do d...
    Od: Jawi <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-27 o 23:35, Zbynek Ltd. pisze:
    > Miały niby działać nawet na mrozie przy -20°C. I niby działały. Niby.
    A co na to DS?
    Bo ja tam widzę, że to temperatura przechowywania i to -max. Temp
    użytkowania to od 0 stopni.
    Ja mam doświadczenia z białymi czyli standard. Ostatnio widziałem test
    lidlowych, które traciły napięcie po leżeniu w lodowce w okolicach 5+ :).
    Dla własnego testu włożyłem do zamrażalnika swoje 10 letnie białe
    eneloopy, po wyjęciu napięcie miały jak przed włożeniem, przeleżały w
    zamrażalniku jakieś 26 godzin.
    Jaką miały Rw to nie sprawdzałem już, chodziło tylko o porównanie do
    lidlowych, które nie miały napięcia, ale ogrzane do pokojowej odzyskały
    sprawność. Niby.
    Sam producent gwarantuje większą trwałość dla białych, mi działają od 10
    lat. No i czy masz oryginały, bo eneloopy to akurat często podrabiane są
    podobno.