  • Data: 2019-01-29 18:47:55
    Temat: Re: Eneloop Pro jednak do d...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z kolei taki ficzer aku Li-Ion, że na mrozie ich wydajność spada na łeb
    > na szyję. użytkuję codziennie rower, również w czasie morozów. z przekonań
    religijnych zajeżdżam stare 18650 wymontowane z laptopów. jak mają
    przynajmniej 1000mAh to coś z nich wykrzesam. PRzy 300mA (czyli będą
    działały 3 godziny nieprzerwanie) pobieranych przez latarkę, obudowy
    tych latarek są przyjemnie ciepłe. Więc z tego wniosek że jak
    najbardziej w moich i podobnych zastosowaniach nadają się na morzy.
    W specyficznych zastosowaniach, gdy najpierw zamrozimy je mocno, potem
    startujemy dużym prądem - nie sprawdzałem. ale rower trzymam w
    pomieszczeniach o dodatniej temperaturze. jak parkuję rower pod....
    sklepem, szpitalem, to latarkę biorę - bo ukradną.
    ToMasz