    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Era G1 - na prawde bateria trzyma tak krótko?
    Date: Sat, 30 May 2009 21:26:02 +0200

    Brzezi pisze:
> [...]
    nie są, robią coraz mniejsze baterie

    w ethenie x500+ (ekran640x480) przy włączonej nawigacji bateria zdychała
    po 4-6 godzinach. Film - tak blisko 2 godziny dało sie obejrzeć, ale mam
    wrażenie ze przy drugim by "siadła" Telefon leżący "trzymał" od
    poniedziałku do piątku.
    Reasumując, im wieksze wykorzystanie urządzenia, im wiekszy ekran, tym
    bateria szybciej zdechnie. Niezależnie jaki to telefon
    ToMasz