-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: F1 - DRS
Date: Sun, 10 Apr 2011 12:05:44 +0200
Organization: -
Lines: 30
Message-ID: <h...@4...com>
References: <4da17b1c$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1302429937 2063 82.143.187.50 (10 Apr 2011 10:05:37 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Apr 2011 10:05:37 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361457
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 10 Apr 2011 11:40:44 +0200, Tomasz Pyra wrote:
>Z systemu więc nie może z systemu korzystać prowadzący w wyścigu, używać
>go można tylko w wyznaczonych fragmentach trasy i tylko w sytuacji
>ataku, czyli kiedy strata do poprzedzającego jest mniejsza niż sekundę.
>Do tego jeszcze dochodzą jakieś pomniejsze reguły.
>Czyli w skrócie - jadący z przodu, na prostych jedzie hamowany hamulcem
>aerodynamicznym, a goniący go może jechać dużo szybciej.
Nie wiem jak z tymi regulami - ale czy to nie jest niebezpieczne ?
Np dojezdza ktos do zakretu i potem nie dosc ze jest za szybki, to
jeszcze bez docisku ?
>Sytuacja na torze pokazuje że jadący z przodu jest tak spowolniony, że
>nie ma nic do gadania przy tak dużej różnicy oporu.
>Ale co to za atrakcja oglądać wyprzedzanie zaplanowane przez sędziowski
>komputer?
Zadna, ale czekaj - tych wyprzedzan znowu tak duzo nie bylo.
A tak swoja droga - czy wodzowie F1 nie powinni pozwolic stosowac
systemu kazdemu i zawsze ? W dobie drogiej ropy i globalnego
ocieplenia to bardzo niepolityczne marnowac paliwo na dosciskanie auta
tam gdzie to niepotrzebne :-)
Tylko co wtedy - jeszcze pare rzeczy zmiennych i to beda wyscigi
pilotow F1 :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.04.11 12:17 Cavallino
- 10.04.11 12:19 Cavallino
- 10.04.11 12:21 Tomasz Pyra
- 10.04.11 12:42 J.F.
- 10.04.11 12:47 Tomasz Pyra
- 10.04.11 12:49 Cavallino
- 10.04.11 12:50 Cavallino
- 10.04.11 13:03 Tomasz Pyra
- 10.04.11 13:11 J.F.
- 10.04.11 13:13 Tomasz Pyra
- 10.04.11 15:20 Cavallino
- 10.04.11 15:22 Cavallino
- 10.04.11 15:24 Cavallino
- 10.04.11 19:30 LEPEK
- 10.04.11 19:05 MMS
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław