  • Data: 2010-06-27 21:46:17
    Temat: Re: FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JanuSz" <j...@p...NO-SPAMonet.pl> wrote in message
    news:i07g77$ba2$1@news.onet.pl...
    > Zwykle płacę trochę mniej (też fiat - bravo), ale mam rabat 20%. W ramach
    > przeglądu jest:
    > - standardowa kontrola na stanowisku diagnostycznym
    > (hamulce, zwieszenie, światła, itd)

    Żarówek spalonych sam sobie nie umiesz wyszukać?
    A hamulce masz na swojej liście dwa razy... płaciłeś też dwa razy?

    > - podpięcie pod komputer

    Po co skoro się lampka nie pali?

    > - wymiana oleju i filtrów

    Ile tych filtrów tam masz?

    > - kontrola klimatyzacji

    Po co i na czym polega?

    > - kontrola ciśnienia w kołach

    Nie mów?
    No to jak sprawdzają ciśnienie w gumach
    to warto im jeszcze stówkę dołożyć :-)))

    > - kontrola i czyszczenie hamulców

    A na czym to czyszczenie polega? I po co je czyścić?

    > - ogólna kontrola auta
    > Trwa to około 2 godziny i płacę około 180 - 200 zł brutto za robociznę.
    > Materiały płacę oddzielnie. Uważam, że warto, tym bardziej, że mechanik
    > pokazuje, co robi i co jest w jakim stanie.

    No jak sobie sam ciśnienia w gumach nie umiesz sprawdzić
    to ja się nie dziwię że uważasz że warto wydać na to 200zł... :-)