  • Data: 2013-03-04 13:13:49
    Temat: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jimiasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > To powiedz jeszcze co zrobic zeby zdrowe, trzyletnie dziecko wytrzymalo
    > tylem do kierunku jazdy np 4h trase.

    To samo co aby wytrzymało tę samą trasę przodem.

    Chyba nie zakładasz, że 3 letnie dziecko będzie się przez 4 godziny gapiło
    na drogę przez przednią szybę, więc jadąc przodem nie ma problemu który
    nagle się pojawia gdy dziecko jedzie tyłem.

    W praktyce wygląda to tak, że gdy dziecko jest małe obok dziecka siedzi
    matka i dziecko ma z nią wzrokowy kontakt i znacznie łatwiej w tej pozycji z
    dzieckiem rozmawiać i bawić się. Gdy jest to drugie dziecko to starsze
    rodzeństwo siedzi obok przodem do kierunku jazdy i jak w przypadku matki
    mają ze sobą wzrokowy kontakt i mogą się razem bawić.

    Pozdrawiam
    Ergie