    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Date: Sat, 16 Mar 2013 16:04:44 +0100
    <kh29d2$dkv$1@node2.news.atman.pl> <kh2afj$cgb$1@node1.news.atman.pl>
    <kh2atu$f8m$1@node2.news.atman.pl>
    <5135b438$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <kh4cjs$e5g$1@node1.news.atman.pl>
    <5135bb5a$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <kh4gn8$icm$1@node1.news.atman.pl> <kh4ihc$jl8$1@node2.news.atman.pl>
    <kh4l5v$n6o$1@node1.news.atman.pl> <kh4nkj$pp6$1@node1.news.atman.pl>
    <kh4ob9$qfu$1@node1.news.atman.pl> <kh4p05$q8i$1@node2.news.atman.pl>
    <kh4qat$sma$1@node1.news.atman.pl> <kh4tb3$uhv$1@node2.news.atman.pl>
    <kh4ur1$1pf$1@node1.news.atman.pl> <kh4v0q$hm$1@node2.news.atman.pl>
    <kh504g$3a2$1@node1.news.atman.pl>
    <51362a45$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <khqkqv$ca2$1@node2.news.atman.pl>
    <5140e645$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <khvr0k$das$1@node1.news.atman.pl>
    <51437419$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <khvti9$fua$1@node1.news.atman.pl>
    <514389bc$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pozostaje mi się tylko uśmiechnąć na kolejną porcję bzdur (wyglądają
    > na produkcyjne). Pasy bezwładnościowe raczej rzadko są idealnie
    > wyregulowane (wręcz by stwierdził, że zbliża się do do nigdy),
    > co stoi w jawnej sprzeczności z twoją teorią _zawsze_. Żeby były
    > dobrze, to trzeba je jednak ułożyć i się nie ruszać -

    Bo? Nie wiem, jak Twoje, ale moje się ładnie zwijają i rozwijają jak się
    ruszam i właśnie na tym polega ich przewaga że zawsze idealnie przylegają do
    ciała i w razie uderzenia w przeszkodę przytrzymują ciało, a nie powodują
    dodatkowego szarpnięcia i łamania żeber jak w praktyce zawsze za luźne pasy
    tradycyjne.

    > w przeciwieństwie
    > do pasów statycznych, które zawsze wymagały poprawnego ułożenia,
    > ponieważ w innym przypadku nie dało się ich zapiąć, bądź były
    > luźne (dla wygody).

    O w końcu to przyznałeś że pasy tradycyjne były luźne. No więc takie luźne
    pasy miały niewiele wspólnego z bezpieczeństwem i właśnie dlatego świadomi
    użytkownicy montowali bezwładnościowe.

    > Zamieniali statyczne na bezwładnościowe dla wygody - o czym już
    > pisałem.

    ROTFL

    Nie rozumiem Twojej logiki ludzie mieli dla wygody zbyt luźne pasy (co w
    końcu sam przyznałeś) i dla wygodny zmieniali jest na bezwładnościowe?
    Zastanów się powoli - wygoda się przy tej zmianie nie zwiększa zbyt luźny
    pas tradycyjny jest tak samo wygodny jak bezwładnościowy - tak samo nie
    krępuje ruchów. Natomiast oczywiście zwiększa się bezpieczeństwo.

    [ciach]

    > Teoretyk, dodający sobie lat przez opowieści z mchu i paproci.
    > W trasie to się jeździło z oknami zamkniętymi - okna można było
    > mieć otwarte przy niskich prędkościach - np. w mieście, czy w korku
    > jak się trafił. Przy wyższych to się tylko przeziębienia można było
    > dorobić przez takie zachowanie i się okna zamykało.

    ROTFL coraz lepiej, rozkręcasz się, pisz dalej :-)

    > Taaaa, wiedza z wikipedii i opowieści przy kufelku :>
    > 30 lat temu (jak pisałeś) to w Polsce było trochę ponad 2 miliony
    > samochodów osobowych i spory odsetek był dwusuwów - było to
    > naturalne i smrody nikomu nie przeszkadzały (dodatkowo dwusuwy
    > wcale tak nie śmierdziały).

    No oczywiście Ty wiesz, że nikomu nie przeszkadzały. Masz oczywiście rację
    królu Słońce naród to Ty!

    > Nie było też katalizatorów, a te
    > brednie o źle wyregulowanych gaźnikach to też można miedzy bajki
    > włożyć.

    Albo jesteś dzieciak albo rodzice Cię chowali w skansenie skoro nie masz
    pojęcia o źle wyregulowanych gaźnikach i tym jaki to smród jak się za takim
    jedzie.

    > Teraz samochodów jest ~16 milionów (chyba więcej), więc
    > 8 razy więcej. Teraz być może jest różnica między smrodzącym
    > struclem a resztą, ale wtedy? Wtedy to była normalność i nikt
    > nie wymyślał takich bzdur.

    No to się zdecyduj źle wyregulowany gaźnik to bajki czy normalność.
    Rozumiem, ze koniecznie chcesz mieć odmienne zdanie ale trzymaj poziom!

    > Po tonach bredni sam udowadniasz (pewnie bezwiednie), że jeżeli
    > już, to chodziło o wygodę, a nie bezpieczeństwo.

    Ty chyba czytasz jakiś inny wątek. Zmiana zbyt luźnego pasa tradycyjnego na
    bezwładnościowy nie zmienia wygody - tak samo trzeba go zapisnać i tak samo
    nie krępuje ruchów, natomiast znacznie zwiększa bezpieczeństwo.

    Pozdrawiam
    Ergie