    Date: Thu, 17 Oct 2013 17:35:21 +0200
    From: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: FPGA - Xilinx

    > Ano właśnie dlatego, że skorzystałem z Wizarda, kiery tam domyślnie winien go
    używać.

    Altera też ma jakiegoś wizarda. Ja z niego nie korzystałem, robiłem na
    piechotę.

    > ano dokładnie coś w tym stylu, tak przynajmniej wynika z dosyć pokrętnych objaśnień
    w UG700.pdf i UG381.pdf od X.

    Jak widzę analog ma dev kita do tego układu i na pierwszym zdjęciu z
    opisu występuje toto z płytą na której siedzi X. Zapytaj o kody to tego
    X - powinni Ci podesłać.

    > Owszem, żródłem budzika jest ADC, ale zapyla za 80MHz. ADC jest 12-to bitowy
    (AD9272), więc mamy 80x12 = 960MHz (DDR bit-budzik). Napędzam dziada przez
    programowalnego dystrybutora cykania (AD9512), więc dżiter jest stosunkowo mały.
    > Programowo ustawiam dzielnik na AD9512 na 20/40/80 MHz. A więc jak mam 20MHz(bit
    clock=240MHz), wszystko jest OK przy moim dyskretnym projekcie z wykorzystaniem
    IBUFGDS i IDDR2. Na wyższych częstotliwościach niestety idzie się paść. Ale nie w tym
    rzecz!! Chodzi o to,że przy wykorzystaniu logicora, na jego ałtpucie zegarowym
    (clkout) jest kompletne milczenie.

    Jesteś na 100% pewien że to co dostajesz przy 20MHz jest ok ?
    Jeżeli tak to rozjeżdżają się gdzieś czasy.
    Zwykle PLL mają możliwość przesuwania fazy jednego zegara względem
    drugiego i prawdopodobnie to pomoże w twoim przypadku.
    Można to zrobić nawet dynamicznie.

    Ja tak sobie robie 16bitowego PWM przy 100kHz. Normalnie potrzebowałbym
    około 6,5GHz zegara, ale właśnie daje się to zrobić przy pomocy
    przesuwania fazy PLL.

    > Synchro jest dziabrane sygnałem FRAME. Z tym akurat ni ma problemu. nie 8, nie 10,
    ale w moim przypadku 12b. Zerknij na :

    > http://www.analog.com/static/imported-files/data_she
    ets/AD9272.pdf

    Widze.

    > Ano właśnie.. Czy A ma sensownie rozwiązane problemy deserializatorów 12-16b?
    > Bo z X jak widać mam kurewski problem!!

    Jakiś wizard mają ale go nie używałem.

    Adam