  • Data: 2018-05-21 15:21:56
    Temat: Re: Fabryka od kotłów chce produkować elektryczne autobusy :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 21 maja 2018 12:52:13 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >a to nie pod MOrawieckiego elektryczne auta ?

    Pewnie tak, ale trzeba przyznac, ze zarzad strategicznie mysli :-P

    >a co jeśli moge wiedzieć?
    >https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/
    ursus-strata-e-bus-autobusy,78,0,2406478.html

    Zamowien na 200 mln ? IMO - swietny wynik.
    Uzasadnienie bardzo sensowne.

    A ktos tymi autobusami juz jezdzil ? W stolicy powinny byc ...

    Jesli pojazdy nie maja nadmiernych awarii, a straty wynikaja z
    inwestycji, ktore przyniosa zysk w przyszlosci, to sukces w zasadzie
    juz jest :-)

    >a wg Goldman Sachs Tesla potrzebuje jeszcze 20 mld dolarów do 2020
    >roku

    No, wydaje sie, ze powinna juz przynosic zyski.

    J.