  • 1. Data: 2012-02-15 17:58:23
    Temat: Fajna skrobaczka
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Kupiłem skrobaczkę "Murska" made in Finland (jedyne 9 nowych polskich
    guldenów) i jestem pod wrażeniem.
    Naprawdę skrobie do czysta. Ma jedną powierzchnię metalową i to właśnie
    jej zasługa. Na razie nie stwierdziłem, żeby na szybie powstawały jakieś
    rysy, chociaż na początku miałem wątpliwości.
    Trzeba za to uważać na lakier, bo łatwo zarysować.
    Polecam na zimę.
    Jacek
    PS
    tu pierwszy z brzegu filmik z tą skrobaczką
    http://www.youtube.com/watch?v=TFaXUBR-8xc

  • 2. Data: 2012-02-15 18:08:52
    Temat: Re: Fajna skrobaczka
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Trzeba za to uważać na lakier, bo łatwo zarysować.
    > Polecam na zimę.
    > Jacek

    Mosiezna skrobaczke to kupilem w oszolomie ze 3 lata temu za 6 zeta, a
    lakier to rownie szybko i plastikowa porysujesz.

    sz.

  • 3. Data: 2012-02-15 18:37:02
    Od: krzyniem <"kn[usunto]"@post.pl>

    W dniu 2012-02-15 17:58, Jacek pisze:
> [...]
    > jej zasługa. Na razie nie stwierdziłem, żeby na szybie powstawały jakieś
    > rysy, chociaż na początku miałem wątpliwości.

    Wiele lat temu odkrył to mój ojciec. Potem długo nie mogliśmy takiej
    znaleźć, aż tu od paru lat pojawiły się na allegro i innej nie chcę.

    --
    krzyniem
    kn[usunto]post.pl

  • 4. Data: 2012-02-15 21:04:05
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    > jej zasługa. Na razie nie stwierdziłem, żeby na szybie powstawały jakieś
    > rysy, chociaż na początku miałem wątpliwości.

    zawsze mnie dziwiła niedoskonałość skrobaczek - jak dla mnie mnie to
    wszystkie są za małe i z niewłaściwego materiału. I pełno tego badziewia.

    Może ta skrobaczka jest lepsza 'niż inne' - acz to tuaj to na moje oko jest
    chyba w okolicach zera oC (?) -(śnieg się lepi no i widać strużkę wody -
    taki lód to ja mogę ochuchać ;) a nie skuwać

  • 5. Data: 2012-02-15 21:58:39
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jacek
    > PS
    > tu pierwszy z brzegu filmik z tą skrobaczką

    uzywam rozmracza i nie mam rys ani pajeczynki na szybie
    cieszysz sie glupiec szybkim efektem, ale mizerne koszty patrzenia przez
    szorowana szybe

  • 6. Data: 2012-02-15 22:27:31
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-02-15 21:04, lamia pisze:

> [...]
    > jest chyba w okolicach zera oC (?) -(śnieg się lepi no i widać strużkę
    > wody - taki lód to ja mogę ochuchać ;) a nie skuwać

    Polecam te duze, ktore byly swego czasu na bp.

    Zarowno odgarnianie sniegu jak i drapanie to bajka.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 7. Data: 2012-02-15 22:28:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > uzywam rozmracza i nie mam rys ani pajeczynki na szybie
    > cieszysz sie glupiec szybkim efektem, ale mizerne koszty patrzenia przez
    > szorowana szybe

    Kazdy pewnie uzywa, ale lepiej troche prysnac i uzyc skrobaczki niz marnowac
    pol butelki jak masz potezny lod na szybie.
    Mosiezna skrobaczka ma to do siebie, ze nie wbija sie w nia piach jak w
    plastikowa wiec trudniej nia porysowac.

    sz.

  • 8. Data: 2012-02-15 22:38:45
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > marnowac pol butelki jak masz potezny lod na szybie.
    > Mosiezna skrobaczka ma to do siebie, ze nie wbija sie w nia piach jak w

    sytuacja z dzis
    nie odpalam auta na postoju ... gdyz
    dobry madry czlowiek wie ze praca wydziela cieplo kazda
    wiec grzanie auta na postoju to dmuchanie na zimne

    wiec rozmarzacz do szyb, butelka z castoramy za 9zybla
    pstryk pstryk na wszystkich szyba mgielka, zachodzi reakcja
    szyby nie zamrazaja czesto gdyz zalezy to od temp przejsiowych od - do +

    odpalam auto
    ogrzewanie na zimne by maly obieg szybciej sie zagrzal
    ruszam jakies 60-100m
    jak podejdzie wskazowka wyzej przelaczam na ogrzewnie
    z max nawiewem

    puszczaja wszelkie lody, zero halasu dla mieszkancow, zatruwnia i marnowania
    paliwa na pusto

  • 9. Data: 2012-02-16 00:15:49
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-02-15 21:58, KrisPolska pisze:
    > uzywam rozmracza i nie mam rys ani pajeczynki na szybie
    > cieszysz sie glupiec szybkim efektem, ale mizerne koszty patrzenia przez
    > szorowana szybe

    Możesz rozwinąć tę myśl: "mizerne koszty patrzenia przez szorowaną szybę"?
    Nie obejmuję tego tekstu moim rozumkiem.
    Jacek

  • 10. Data: 2012-02-16 00:36:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 17:58:23 +0100, Jacek napisał(a):
    > Kupiłem skrobaczkę "Murska" made in Finland (jedyne 9 nowych polskich
    > guldenów) i jestem pod wrażeniem.
    > Naprawdę skrobie do czysta. Ma jedną powierzchnię metalową i to właśnie
    > jej zasługa.

    tosmy niedawno dyskutowali.

    Od tego czasu ... nie wiem - czy szron w tym roku jakis specjalny, czy mi
    sie plastikowa stepila - bo faktycznie narzekalem na "zwykla plastkikowa".

    j.