  • 11. Data: 2012-02-16 00:44:05
    Temat: Re: Fajna skrobaczka
    Od: krzyniem <"kn[usunto]"@post.pl>

    W dniu 2012-02-16 00:15, Jacek pisze:

    > Możesz rozwinąć tę myśl: "mizerne koszty patrzenia przez szorowaną szybę"?
    > Nie obejmuję tego tekstu moim rozumkiem.

    hehe, też miałem początkowo z tym tekstem problem. tu chyba chodzi o
    taką artystyczną przenośnię: mizerny - czyli słaby, kiepski, zły. A co w
    kosztach może być złego? no to, że są one np. wysokie. Dalej już
    powinieneś sens złapać ;)

    --
    krzyniem
    kn[usunto]post.pl

  • 12. Data: 2012-02-16 08:50:17
    Od: Gom <g...@g...com>

    On Feb 16, 12:36 am, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > nie wiem - czy szron w tym roku jakis specjalny, czy mi
    > sie plastikowa stepila - bo faktycznie narzekalem na "zwykla plastkikowa".

    Coś w tym jest. Na szczęście w awaryjnej sytuacji niezastąpiona
    okazała się Warszawska Karta Miejska* ;-)

    * dla niewtajemniczonych: zasadniczo to samo co zwykła karta kredytowa

  • 13. Data: 2012-02-16 09:00:22
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-15 22:38, KrisPolska pisze:

    > puszczaja wszelkie lody, zero halasu dla mieszkancow, zatruwnia i
    > marnowania paliwa na pusto

    Ale przeca dla silnika to dobrze że się zdeko rozgrzeje na wolnych
    obrotach. Zawsze kilka dni więcej pochodzi niż przewiduje gwarancja. :-)

  • 14. Data: 2012-02-16 09:57:22
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-02-15 21:04, lamia pisze:

    > Może ta skrobaczka jest lepsza 'niż inne' - acz to tuaj to na moje oko
    > jest chyba w okolicach zera oC (?) -(śnieg się lepi no i widać strużkę
    > wody - taki lód to ja mogę ochuchać ;)
    Nie wiem w jakiej temperaturze ktoś robił ten filmik - zamieściłem go
    jako przykład.
    Wiem za to, że ta skrobaczka u mnie sprawdziła się w czasie największych
    tegorocznych mrozów (u nas - 23 st).
    Co do odmrażaczy w płynie, to nie będę ich tu chwalił, bo:
    1. na grubszą warstwę lodu na szybie się nie nadają
    2. jak już z szyby odparuje alkohol, glikol, czy co tam jest w
    odmrażaczu, to szyba natychmiast pokrywa się pięknymi wzorkami.
    Mają ona to do siebie, że nic przez nie nie widać i trzeba albo w kółko
    psikać, albo poczekać, aż się szyba zagrzeje.
    Tak się składa, że mam tylko jeden garaż, w którym trzyma auto żona, a
    moje stoi pod chmurką i niestety trzeba czasem skrobać
    Jacek

  • 15. Data: 2012-02-16 11:43:00
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 09:00:22 +0100, z napisał(a):

    > W dniu 2012-02-15 22:38, KrisPolska pisze:
    > Ale przeca dla silnika to dobrze że się zdeko rozgrzeje na wolnych
    > obrotach. Zawsze kilka dni więcej pochodzi niż przewiduje gwarancja. :-)

    Nie wolno! Za to jest mandat - 100 się należy... :-))

    --
    Franc

  • 16. Data: 2012-02-16 11:46:35
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie wolno! Za to jest mandat - 100 się należy... :-))

    Nie, jak odsniezasz :P

    sz.

  • 17. Data: 2012-02-16 11:54:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/02/2012 16:58, Jacek wrote:
    > Kupiłem skrobaczkę "Murska" made in Finland (jedyne 9 nowych polskich
    > guldenów) i jestem pod wrażeniem.
    > Naprawdę skrobie do czysta. Ma jedną powierzchnię metalową i to właśnie
    > jej zasługa. Na razie nie stwierdziłem, żeby na szybie powstawały jakieś
    > rysy, chociaż na początku miałem wątpliwości.
    > Trzeba za to uważać na lakier, bo łatwo zarysować.
    > Polecam na zimę.
    > Jacek
    > PS
    > tu pierwszy z brzegu filmik z tą skrobaczką
    > http://www.youtube.com/watch?v=TFaXUBR-8xc

    Szkoda że zastrzegłeś firmowe prawa własności do tego filmu, jest tak
    niezwykły że chciałem go wykorzystać w mojej produkcji z Cezaryjom Pazurę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2012-02-16 11:57:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jacek

    > tu pierwszy z brzegu filmik z tą skrobaczką
    > http://www.youtube.com/watch?v=TFaXUBR-8xc

    Bardzo ciekawy, czy masz także filmik na którym czyścisz sedes domestosem?

  • 19. Data: 2012-02-16 12:08:16
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-02-16 11:57, to pisze:
    > begin Jacek

    > Bardzo ciekawy, czy masz także filmik na którym czyścisz sedes domestosem?
    Dziękuję bardzo za tę rzeczową i wiele wnoszącą do sprawy skrobaczek opinię.
    Jacek

  • 20. Data: 2012-02-16 12:16:35
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]
    > Jacek
    > PS
    > tu pierwszy z brzegu filmik z tą skrobaczką

    http://archiwumallegro.pl/skrobaczka_do_szyb_murska_
    carpoint-1355517072.html

    A teraz idź pan stad z tym spamem...

    --