  • Data: 2011-09-23 11:17:52
    Temat: Re: Fani 4 kółek
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-23 11:03, DoQ pisze:

    > Ale o ile się orientuje BMW montuje oświetlenie HELLA.

    Bylo tez BOSCHA, ale ludki juz do tego nie moga kupic palnikow :P

    > I ów HELLA z
    > ksenonowym żarnikiem otrzymała wtedy homologację.

    Pewnie otrzymala, ale jak widac policjanci z Polski wlasnie ja
    uniewaznili :P

    > OIDP tego reflektora
    > chyba nawet nie dało się rozmontować

    Masz na mysli odkrecenie soczewki itd.?
    W kazdym razie mozna to rozmontowac dokladnie tak samo jak halogenowe H1.
    Inna jest w zasadzie tylko soczewka, ale nie jako szklo soczewki tylko
    mocowanie zrodla swiatla i szyba reflektora, ktorej roznice tez polegaja
    na tym, ze inaczej jest podpisana :>

    >i z H1/H4/H7 nie ma nic wspólnego.
    > Popraw mnie jeśli się mylę.

    No ma duzo wspolnego, choc drobne roznice wystepuja, ale to chyba oczywiste.

    --
    Karolek