  • Data: 2020-06-03 15:33:07
    Temat: Re: Faschysm w Niemczech
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2020 o 14:51, WS pisze:

    > Jesli szkola jest przy ruchliwej drodze, to halas jest, ale nie tylko generowany
    przez motocykle, zwlaszcza jak sam zauwazyles rekreacyjnie to jezdza w weekendy
    glownie. Pozostaje montowac ekrany akustyczne (to raczej w gestii wladz miasta),
    dobre okna...
    > Nie mozna wszystkiego na motocykle zwalac, bo to sie kupy nie trzyma...
    > Szybkie przyspieszanie, to ponizej 2 sek i 100km/h przekroczone, jazda na czerwonym
    polu - chocby dane dla mojego moto jedynka ~140km/h ( wg.
    https://gixxer.pl/viewtopic.php?f=42&t=1488 )
    > Motocykle raczej sa najszybszymi pojazdami na drodze (no, moze poza tuningowanymi
    BMkami), ale bez przesady. Raczej malo kto jezdzi po miescie tak, zeby byle policjant
    z suszarka zabral mu prawo jazdy..., a gdyby powaznie traktowac to, co piszesz to
    kazdy przekraczalby ograniczenia o 100 lekko liczac...
    > No i jak to zwykle - widzi sie tych najgorszych/skrajnosci, a normalana wiekszosc
    "ginie" w tlumie...

    Ciepła, letnia noc, otwarte okno, usypiający szum ruchu ulicznego, a tu
    nagle...

    Srrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuu ryk motocykla, za nim
    drugi, trzeci. Cisza. Za trzy minuty to samo. I znów. I znów. Czasem tak
    potrafią przez godzinę. A od ulicy osłania mnie rząd domów i 150 metrów.

    W dzień w godzinach większego ruchu ryk jednego motocykla bez trudu
    przebija się przez odgłos stu czy więcej samochodów.

    Owszem, czasem jedzie auto z wymontowanym tłumikiem, ale jednak o wiele
    rzadziej i raczej nie urządza sobie nocnych rundek w kółko po tych
    samych ulicach.

    Rozwiązania, że oni niech hałasują bez ograniczeń, a ja mam nie otwierać
    okien, cywilizowany człowiek nie zaproponuje.

    MJ