  • 1. Data: 2020-06-03 10:20:35
    Temat: Faschysm w Niemczech
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Autorytarne i dyktatorskie zapędy niemieckich władz skupiają się na tym,
    aby odebrać wolność jednostkom, które lubią szybkość

    https://motohigh.pl/2020/06/02/niemcy-motocykle-nied
    ziele-swieta-zakaz/

  • 2. Data: 2020-06-03 10:35:19
    Temat: Re: Faschysm w Niemczech
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, June 3, 2020 at 10:20:34 AM UTC+2, Poldek wrote:

    > aby odebrać wolność jednostkom, które lubią szybkość

    Ja bym nie wzrucal wszystkich motocyklistow do jednego wora. Jest spora ilosc
    jezdzacych turystycznie, wystarczy pojechac w weekend w Alpy (Austria, Slowenia,
    Wlochy...), cale tlumy motocyklistow, w wiekszosci z D na turystykach... raczej nie
    szaleja ;)

  • 3. Data: 2020-06-03 10:50:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-03 o 10:35, WS pisze:

> [...]
    Wlochy...), cale tlumy motocyklistow, w wiekszosci z D na turystykach... raczej nie

    Byłem, słyszałem. Ryczenie, dudnienie i wycie motorów z tzw.
    "sportowymi" wydechami znakomicie komponuje się z alpejskimi krajobrazami.

  • 4. Data: 2020-06-03 11:05:47
    Od: z <...@...pl>

    Wszystko dziadzieje. Nawet Niemcy.

  • 5. Data: 2020-06-03 11:51:54
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

[...]

    no wlasnie w Austrii maja ich dosc

    Austria już wprowadziła surowe środki, zakazując wjazdu motocykli o poziomie hałasu
    statycznego powyżej 95 dB na kilka dróg w pobliżu granicy z Niemcami. Zakaz wejdzie w
    życie 10 czerwca i potrwa do końca października. Za jego złamanie grozi mandat w
    wysokości równowartości 1 000 zł.

  • 6. Data: 2020-06-03 11:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Byłem, słyszałem. Ryczenie, dudnienie i wycie motorów z tzw.
    > "sportowymi" wydechami znakomicie komponuje się z alpejskimi
    > krajobrazami.

    Sa ludzie ktorzy twierdza ze to byłoby coś pieknego gdyby kazdy mogł
    jezdzic autem z silnikiem V8...
    Mam wrazenie ze brakuje im wyobraźni.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 7. Data: 2020-06-03 12:05:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-06-2020 o 11:51, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    >
    > no wlasnie w Austrii maja ich dosc
    >
    > Austria już wprowadziła surowe środki, zakazując wjazdu motocykli o poziomie hałasu

    Taki zakaz powinien obowiązywać na całym świecie i dotyczyć wszystkiego
    co powinno być zarejestrowane w WK....

  • 8. Data: 2020-06-03 12:06:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-06-2020 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Sa ludzie ktorzy twierdza ze to byłoby coś pieknego gdyby kazdy mogł
    > jezdzic autem z silnikiem V8...
    > Mam wrazenie ze brakuje im wyobraźni.

    Ale że V8 Twoim zdaniem musi wyć, czy o co chodzi?

  • 9. Data: 2020-06-03 12:32:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-03 o 12:06, Cavallino pisze:

    > Ale że V8 Twoim zdaniem musi wyć, czy o co chodzi?

    Nie musi, ale może, a jak może to musi.

  • 10. Data: 2020-06-03 12:38:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-06-2020 o 12:32, Poldek pisze:

    > Nie musi, ale może,

    Każdy silnik może, np. jak tłumik obetniesz.

    >a jak może to musi.

    Ale z typem silnika to nie ma dokładnie nic wspólnego.
    R4 też może wyć - i to je najczęściej słychać wyjące na ulicach (z racji
    popularności).

    Do V8 trzeba dużo więcej dopłacić, więc często tym którzy dopłacają (z
    racji wieku), nie w głowie sztubackie wycie po ulicach.

    Już prędzej/częściej wyją w standardzie wysokoobrotowe V10 czy V12.