    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Faschysm w Niemczech
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 08 Jun 2020 18:57:53 GMT

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Tłumaczę dlaczego nie jarzysz o co biega.
    >
    > Owszem, możesz też (nawet zamiennie) lubić wyjące na wysokich
    > obrotach silniki Ferrari czy Lambo, ale obstawiam, że tego też nie
    > czujesz...
    >
    > To co Cię kręci, jaka półka, jakie cechy?
    >
    > Dostawczaki? ;-)

    Multipla! ;-D

    Ale tak po prawdzie to cos w tym jest - uwielbiam duze samochody.
    Chociaz Porsche 911 uwazam za niedościgniony wzór samochodu.
    Gdybym miał kilka aut bez ograniczen to na pewno miałbym 911.

    Tylko ze nie o tym jest rozmowa.
    Bo to ze ja uwazam jakies auta za super, nijak ma sie do tego ze
    chciałbym bedac mieszkancem miasta x poruszac sie wsród ryku
    fantastycznych silników super samochodów.

    Co innego obejrzec je na torze, na wystawie etc.

    Ale tak na szybko, bez głebszego przemyslenia zmontowałem sobie ranking
    aut które maja "cos" jakie przyszły mi do głowy:
    - P911
    - Mercedes G
    - Audi RS6
    - TESLA!
    - VW Caravelle!

    Pominałem abstrakcje w stylu Veyrona itp. chociaz oczywiscie kreca mnie
    niemiłosiernie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch