    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fikcyjna zakladka, co to za znak?
    Date: Wed, 08 Jun 2011 21:51:33 +0200
    <ismbke$5h3$1@mx1.internetia.pl> <4def0fbf$1@news.home.net.pl>
    <isn4vd$8je$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <4def32cc$1@news.home.net.pl>
    <4...@3...googlegroups.com>
    <iso4de$6sf$1@news.onet.pl> <isocsk$2kqf$1@news.mm.pl>

    W dniu 2011-06-08 19:50, LEPEK pisze:

    > W sklepie też nie, a ludzie jakoś zwykle krótszą, lub według nich
    > "lepiej rokującą" kolejkę wybierają. I nie zagradzają innych kolejek ;)

    Różnie z tym bywa, a do tego kolejka w sklepie to nie sytuacja
    zanikającego pasa - ja wiem, że wielokrotnie jako analogia przytaczana,
    niemniej zupełnie błędnie.

    > Ale do tego nie jest żadna zmiana w PORD potrzebna, tylko trochę farby.
    > Choć znając nasz piękny kraj - murki betonowe :/

    Takie rzeczy są stosowane nie tylko w Polsce - jak się nie da po
    dobroci (w końcu nie zawsze można zostawić patrol) to fizycznie się
    oddziela fragmenty ruchu.

    > Miejmy nadzieję...

    Zwróć uwagę, że w Niemczech jak najbardziej te kwestię regulują
    przepisy, a nie kultura.

    > A to już tylko kwestia kultury - obecnie znakomita większość się w

    Bzdura - to nie kwestia kultury, tylko bezkarności. Myślałby kto,
    że Niemcy(czy inni) tacy kulturalni. W Polsce zwyczajnie brak jest
    konsekwencji takich zachować, więc stosownie większy odsetek
    przeciętnych inaczej sobie na to pozwala.

    > takich miejscach wpieprza na krzywy ryj (skądinąd ktoś ich wpuszcza?), a
    > ktoś, kto się tylko pogubił jest traktowany jak jeden z buraków...

    Gdyby generalnie skuteczniej wyłapywano różne objawy cwaniactwa
    (i skutecznie karano) to by z tym nie było specjalnego problemu.