  • 151. Data: 2009-06-30 18:48:36
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 17:10:38 +0200, "Easy" <e...@m...nospam.org>
    wrote:

    >Tylko widzisz, chyba nie w naszym swiecie...

    Pokazac Ci mandat na 200tys zl co go dostalem za jazde bez prawka
    (chociaz na nim mi policjant napisal ze za brak swiatel) ? :)
    Mialem 18 lat i to byla dla mnie gora kasy :(

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 152. Data: 2009-06-30 18:49:48
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Easy" <e...@m...nospam.org> napisał w wiadomości
    > konia z rzedem temu, kto nie znajac sie na motocyklach ( nie kazdy
    > przeciez musi) odrózni jednego nakeda od drugiego...
    > moją ospojlerowana zjawcie tez czesto brali za japonie tylko co to
    > zmienia?
    Masz racje ale jesli blokada jest robiona _kilka godzin_ po napadzie to
    chyba mozna zrobic ksero zdjecia z kamery i rozeslac je nawet faksem na inne
    komisariaty?
    Ta, wiem, za duzo csi ogladam. Bo jesli sprawcy uciekaliby bialym osobowym
    to co? Dolowali by wszystkich w bialych samochodach?

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 153. Data: 2009-06-30 18:50:15
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 15:42:04 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >ale mówisz z doświadczenia czy tak ci się wydaje?

    troche strzelalem, jakies 18 miesiecy ;)

    >Bo takich co potrafią trafić serią w cel to się dłuugo szkoli.

    No, ale jak sie nie ma celuje do Rambo albo Terminatora to wystarczy
    trafic jednym pociskiem z serii.

    pozdr
    newrom

  • 154. Data: 2009-06-30 18:54:01
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Bron krotka mnie zupelnie nie cieszy, od dawna za to szukam dojscia do
    > strzelnicy wojskowej i chocby tantala, ale mi sie nie udaje :(
    > W te strone nie masz moze kontaktow ? :)

    19 lat mieszkalem na garnizonie, z czego wiekszosc na zamknietym:) Wiem,
    ze na tej otwartej strzelnicy w Zielonkach maja AK 47 ale bez mozliwosci
    ustawienia ognia ciaglego. Jakos mi nigdy tam nie po drodze a Fabryczna
    mam calkiem niedaleko:)
    > pozdr
    > newrom

    najlepszego.
    --
    Qlfon, Kraków

  • 155. Data: 2009-06-30 19:03:41
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > czemu pojedynczych ?
    Bo policjant zeznawal, ze oddawal pojedyncze strzaly.

    > W zaleznosci od broni, 7 szt to z pol sekundy ogniem ciaglym. A zeby
    > strzelac krotkimi seriami (powiedzmy po 3-4 kule) to trza miec
    > doswiadczenie i praktyke, czego mu RP nie zapewnila.
    Wlasnie i ponadto jesli trzymac sie jego zeznaniom to oddawal pojedyncze
    strzaly. Jesli wg Ciebie sekunde zajelo mu zlozenie sie do strzalu a pozniej
    po 2 sekundy na przycelowanie, to robi sie ile? Po oddaniu przedostatniego
    to juz jest 14 sek plus 2 na zlozenie, Po 16 sek to motor juz jest kurewsko
    daleko. Policzcie dokladnie jak daleko. Trafil bys?

    > Jesli mial wyjeta bron to jakas sekunde, moze dwie na zlozenie i
    > celowanie.
    Wlasnie jw.

    > Dlatego pewnie nie trafil go z kolo tylko w lydke i plecy.
    A po takim czasie IMO nawet nie powinien probowac. Jesli byly tam radiowozy
    to powinni go po prostu scigac.

    > Nie wiem jak w tej broni ktora mial sie przestawia tryb ognia, w
    > kalaszu masz jedna wajche do zabezpieczania i zmiany trybu ognia.
    No i szczescie, ze nie wywali 30 naboi w panice.

    > Czasem mozna, czasem nie. Tym razem gosc uciekl radiowozom co go
    > gonily i zaczal jechac nazad w strone policjanta.
    No ale to byla oblawa na groznych bandytow. Zakladasz, ze nie bylo innych
    policjantow w poblizu? To tamci na blokadzie mieli szczescie, ze nie trafili
    na prawdziwych.

    > Owszem, ale zdecydowanie bardziej nierozsadne byloby puszczenie luzem
    > typa podejzewanego o napad z uzyciem broni.
    Nikt nie mowi o puszczaniu. Policja powinna miec inne srodki na lapanie
    bandytow niz strzelanie do nich od razu.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 156. Data: 2009-06-30 19:22:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 30 Jun 2009 20:22:14 +0200, osobnik zwany de Fresz
    wystukał:

    serią nie potrójnym :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 157. Data: 2009-06-30 19:32:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 30 Jun 2009 20:50:15 +0200, osobnik zwany newrom
    wystukał:

    > troche strzelalem, jakies 18 miesiecy ;)

    i ile trafiałeś serią?

    > No, ale jak sie nie ma celuje do Rambo albo Terminatora to wystarczy
    > trafic jednym pociskiem z serii.

    mówisz o tym co idzie panu bogu w okno? :)

  • 158. Data: 2009-06-30 19:51:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    > Zasady użycia broni w resorcie są podobno dwie:
    > Broń Boże nie użyć
    > Broń Boże nie zgubić.

    No cóż, musze wyleźć z wora niestety:-) Arni, Gildor - siemka:-)

    > A jak gliniarze będą woleli dać się zabić niż odpiąć kaburę, to dopiero
    > będzie syf, przychylam się do tej części wypowiadających się.

    Tu omawiamy konkretny przypadek. Psy miały przekaz radiowy, że gdzieś tam
    dwóch łebków okradło sklep i uciekają na motorku. Powiedziane: dwóch, podane
    jakieś krótkie rysopisy, w co byli ubrani. Złodzieje. Nie mordercy. Za
    okradzenie sklepu nie zabija się młodego chłopaka. Niewspółmierna kara do
    winy. To nie była blokada, w której czekali na mordercę. Wtedy owszem -
    zajebać od ręki, oszczędności w kasie państwowej na proces itd. Tu zabili
    chłopaczka niewinnego. Nawet jakby to był ten który ukradł, nadal nie
    zasługiwał na czapę. Konkluzja: wina konkretnego pojedyńczego jebanego psa,
    który w średniostresującej sytuacji nie umiał się zachować. Dał pizdy na
    całej linii. Został skurwysynem mordercą. Gdybym był ojcem tego chłopaka,
    gwarantuję, że bym chuja odnalazł i zabił. I nie ma tu co mówić o tym co
    policja zrobi, zrobiła co miała zrobić. Jak już tu kiedyś pisałem, cała ta
    jebana instytucja jest w tym kraju nikomu niepotrzebna. Może tylko niektórym
    posłom, żeby im makdonaldsy przywozić. I tylko po to. Te skurwysyny nigdy
    nikomu nie pomogą, jebią tylko mandaty, jak człowieka okradną, to nawet
    chuje dypy zza biurka nie ruszą, sprawy umarzają ze względu na niewykrycie
    sprawcy, chociaż cała dzielnica wie kto co i gdzie zajebał. Powinno się
    takiego chuja mordercę powiesić na środku rynku w tym Chodlu, zrobić przy
    tym grilla, nachlać się a po dobrej zabawie spalić tamtejszy komisariat...
    Dla tych co tak chwalą Amerykę, amerykańskich psów i tamtejsze prawa/zasady.
    To chory kraj, chore prawo, pojebani ludzie. Komu się to prawo tak podoba???
    Ręka w górę. Tam za to że podjedziesz do kurwy stojącej na ulicy - idziesz
    siedzieć, kąpiesz własne dziecko/niemowle i myjesz je gołą ręką, bez
    rękawicy - idziesz na 20 lat do pierdla za molestowanie, jedziesz samochodem
    w którym, pasażer pije piwo, lub na podłodze samochodu leżą puszki po
    piwie - masz przejebane, lądujesz w areszcie, itd itp. To nie jest kraj dla
    normalnych ludzi. Tam żyją same pojeby. Ameryka jest 50 lat za europą - jest
    tam syf i mogiła. Tam budowa autostrady wygląda tak: zapierdala 500
    czarnuchów z deskami i rozprowadzają świeżo wylany beton, zero maszyn -
    ręcznie zapierdalają jak w jakimś Laosie. Kurwa, kto tu jeszcze chwali ten
    pojebany kraj???

    Pozdrawiam wszystkich.
    Wasz ulubiony:

    --
    Grzybol

  • 159. Data: 2009-06-30 19:52:34
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 19:32:16 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >i ile trafiałeś serią?

    Najczesciej wszystkie trzy, ale bywalo ze jeden.

    >mówisz o tym co idzie panu bogu w okno? :)

    Reszta idzie w okno.

    pozdr
    newrom

  • 160. Data: 2009-06-30 20:13:50
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 21:03:41 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >Bo policjant zeznawal, ze oddawal pojedyncze strzaly.

    aha.

> [...]
    >po 2 sekundy na przycelowanie, to robi sie ile? Po oddaniu przedostatniego

    Nie, 1 sekunda na zlozenie i ta sama, albo dodatkowo jedna na
    wymierzenie i oddanie strzalu. Mysle ze pojedynczo moznaby zrobic 2-3
    kule na sekunde, ale za malo strzelalem z broni krotkiej zeby byc
    pewnym.

    > Trafil bys?

    Jasne, rykoszetem w wentylek, zeby mu za szybko powietrze nie ucieklo
    bo by se jeszcze krzywde mogl zrobic ;)
    Wezze sie zastanow jaka celnosc moze miec bron typu pistolet przy
    drzeniu reki, odrzucie, nerwach i dystansie nawet kilkudziesieciu
    metrow. Przelicz dystans o jaki przesunie sie punkt trafienia gdy bron
    zostanie przesunieta o powiedzmy 2-3stopnie.
    Trafienia w opone to sie tylko na amerykanskich filmach udaja, o ile
    uciekajacy jest zly, a film sie akurat konczy.

    >A po takim czasie IMO nawet nie powinien probowac.

    No w sumie powinien strzelac jak na niego jechal.

    >No ale to byla oblawa na groznych bandytow. Zakladasz, ze nie bylo innych
    >policjantow w poblizu?

    Byli, pojechali za motocyklista i jeszcze nie wrocili.
    Mial isc na ponczka i poczekac na kolegow ? Przebudz sie, to
    miasteczko to nie telewizyjne sanfransisko w ktorym na komunikat 'kod
    pincet, uciekajacy charlej' zjezdza sie 100 radiowozow (z czego polowe
    sie rozwala), tylko nasz przasna rzeczywistosc ze sa 3 radiowozy na
    kilka wsi.

    > To tamci na blokadzie mieli szczescie, ze nie trafili na prawdziwych.

    Poza tym jednym ktory strzelal.

    >Nikt nie mowi o puszczaniu.

    aha

    > Policja powinna miec inne srodki na lapanie bandytow niz strzelanie do nich od
    razu.

    Oczywiscie ze powinna, zaproponuj cos. Realnego.