  • 11. Data: 2013-11-03 20:16:00
    Temat: Re: Firefox - karta graficzna
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-03 13:43, mappl pisze:

    > ja mogę ofiarować 2x256 DDR :) ale P3 (pewnie na jakimś i815) wymaga
    > pamięci SDR.

    A może to jeszcze BX?

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2013-11-03 20:28:53
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > A może to jeszcze BX?

    P3 na płycie BX kończyły się w okolicach 550 MHz.

  • 13. Data: 2013-11-03 20:35:10
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-03 17:19, cumulonimbus pisze:

    > Pomijając sensowność dołożenia choćby złotówki do takiego zestawu -
    > http://allegro.pl/gigabyte-6600gt-128mb-ddr3-i366118
    3214.html
    > albo
    > http://allegro.pl/asus-ati-hd3450-ah3450-di-512md2-l
    p-i3670283926.html

    Ale akceleracja przeglądarek w GeForce zaczyna się od serii 8000.
    Radeon od HD2000.
    No i zdaje się Firefox wymaga systemu z DX10 lub nowszego aby jej użyć.
    Windows XP to DX9.

    Więc co by nie kupił...

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2013-11-03 20:38:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-03 20:28, mappl pisze:

    > P3 na płycie BX kończyły się w okolicach 550 MHz.

    Dobrze że mój Abit BH6 o tym nie wiedział i w najlepsze z P3-800MHz działał.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2013-11-03 20:47:23
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Dobrze że mój Abit BH6 o tym nie wiedział i w najlepsze z P3-800MHz
    > działał.

    mój błąd, BX skojarzył mi się tylko ze slotowymi wersjami P2, P3 i
    Celeronów

  • 16. Data: 2013-11-04 03:56:24
    Od: Jan Kanty Berbeć <...@...z>

    > jezu o wiele lepsze kompy wywalałem na śmietnik
    >
    > człowieku weź przejrzyj takie działy jak tablica i oddam za darmo

    To nie mój komputer młotku.

  • 17. Data: 2013-11-04 04:06:58
    Od: Jan Kanty Berbeć <...@...z>

    > Raczej zmień komp a jak jesteś do starego przywiązany

    Nie jest mój.

    > to zacznij od wstawienia najszybszego proca jaki płyta zniesie :)

    Można kupić co najwyżej Pentium III 933, niewielka różnica.

    > oraz dorzucenia pamięci ile tylko się da.

    Pamięć jest wystarczająca - 512MB (maks. 768).

    > Ludzie stąd przetrząsną szuflady i coś ci podrzucą darmo
    > :) Powiedz jaka to płyta gł. ?

    Clayton na Intelu 440BX.

  • 18. Data: 2013-11-04 04:51:29
    Od: Jan Kanty Berbeć <...@...z>

    > Pomijając sensowność dołożenia choćby złotówki do takiego zestawu -
> [...]

    Ale podobno te późniejsze Ati na AGP mają kiepskie sterowniki i w ogóle
    są kiepskie ?
    A z kolei z Geforce'ami są (czy może były ?) ciągłe problemy.

  • 19. Data: 2013-11-04 04:57:47
    Od: Jan Kanty Berbeć <...@...z>

> [...]
    > Radeon od HD2000.
    > No i zdaje się Firefox wymaga systemu z DX10 lub nowszego aby jej użyć.

    Dzięki, a mogę prosić o źródło tej informacji ?

  • 20. Data: 2013-11-04 19:27:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-04 04:57, Jan Kanty Berbeć pisze:

    > Dzięki, a mogę prosić o źródło tej informacji ?

    Tak czytam i w sumie aktualnie na XP coś tam działa choć bywa różnie,
    ale masz tu sobie sprawdzisz czy masz obsługę WebGL
    http://doesmybrowsersupportwebgl.com/
    Mi na ten przykład na ATI Radeon X1270 z WinXP nie działa. Core i5 II
    generacji działa, Radeon HD6670 też.

    Tu masz blacklist kart graficznych
    https://wiki.mozilla.org/Blocklisting/Blocked_Graphi
    cs_Drivers

    Jeśli chodzi o Chrome to wsparcia dla WinXP nie ma:
    https://support.google.com/chrome/answer/1220892

    http://www.khronos.org/webgl/wiki/BlacklistsAndWhite
    lists

    --