eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFocus '04, 113 tys. przebiegu, 11 tys. pln - warto od znajomego? › Re: Focus '04, 113 tys. przebiegu, 11 tys. pln - warto od znajomego?
    From: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Focus '04, 113 tys. przebiegu, 11 tys. pln - warto od znajomego?
    Date: Tue, 10 Sep 2013 13:22:18 +0200

    > Na co szczególnie zwrócić uwagę? Drzwi, progi?

    Dolne krawędzi drzwi.

    > Dynamika - dla mnie ok. Komfort - tez jest ok jak na takie autko.

    IMHO bardzo fajnie się prowadzi.

    > Dla mnie wazne sa: niskie koszty utrzymania, małą awaryjność, małe
    > spalanie (ponoć w mieście 8l).

    Raczej nierealne, te silniki są dobre na trasę, w mieście nie są
    specjalnie ekonomiczne. Mam co prawda kombi (czyli nieco cięższego), ale
    mniej więcej 60/40 trasa i miasto (Warszawa) wychodzi mi 7,3-7,5 l. Samo
    miasto - bardziej w okolicach 9 l. Cieżkiej nogi raczej nie mam.

    Z rzeczy, które psują się u mnie: łączniki stabilizatora, łożyska w
    tylnych kołach (poszły już dwa), zamek centralny (zmora wcześniejszych
    Focusów). Reszta OK, nawet nie rdzewieje (rocznik 1999), ale to ponoć
    zależy od egzemplarza.

    Piotr