  • Data: 2015-04-14 15:32:30
    Temat: Re: Focus 2 i LPG
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-13 o 21:24, PlaMa pisze:

    > Są jednak silniki które lepiej znoszą mniej fachową instalację i takie
    > które znoszą ją gorzej.

    > Tylko jak mi to pomoże?

    Przypuszczam, że jak większość próbujesz oszczędzać przed montażem LPG a
    nie po.
    "Mniej fachowa instalację" rozbrajasz mnie, znaczy partacz wrzucił
    instalcję pod maskę, zrobił autokalibrację i skasował 2000zł a w
    poważaniu ma wypalone gniazda zaworowe i regulację luzu zaworów.

    Nakierowałem cię gdzie szukać wiec tam pytaj.