  • 1. Data: 2015-04-11 23:30:28
    Temat: Focus 2 i LPG
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Cześć, czy nadal uważa się, że silniki Focus 2 nie nadają się do
    zagazowania?

    Focus 2 3D, 2005r., 1596 cm?, 100 KM

  • 2. Data: 2015-04-11 23:52:40
    Temat: Re: Focus 2 i LPG
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-11 23:30, PlaMa wrote:
    > Cześć, czy nadal uważa się, że silniki Focus 2 nie nadają się do
    > zagazowania?
    >
    > Focus 2 3D, 2005r., 1596 cm?, 100 KM

    Z ciekawości - czemu miałoby się nie nadawać?

    Shrek.

  • 3. Data: 2015-04-12 00:02:06
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-11 o 23:52, Shrek pisze:

    > Z ciekawości - czemu miałoby się nie nadawać?

    Zetec w Focusach miał plastikowy kolektor, ceramiczne gniazda zaworów i
    ogólnie wrażliwą na temperaturę głowicę. Wymagały dobrych sekwencji i to
    z lubrykatorem a i tak były problemy.
    W FF2 zmienili nazwę Zetec na Duratec i zastanawiam się czy poprawili
    przy okazji te silniki i LPG leci już słodko.

    > Shrek.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 4. Data: 2015-04-12 00:53:45
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-04-12 o 00:02, PlaMa pisze:

> [...]
    > W FF2 zmienili nazwę Zetec na Duratec i zastanawiam się czy poprawili
    > przy okazji te silniki i LPG leci już słodko.

    Czyli nadają się do zagazowania z użyciem dobrej sekwencji z lubrykatorem.

    Ty ewidentnie pytasz, czy nadają się do dziadozagazowania przez warsztat
    pana Miecia używający części od kuchenki gazowej.

  • 5. Data: 2015-04-12 01:17:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 12 Apr 2015 00:02:06 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Zetec w Focusach miał plastikowy kolektor, ceramiczne gniazda zaworów i
    > ogólnie wrażliwą na temperaturę głowicę.

    No czyli gdybyś chciał LPG I generacji, wyregulowaną na słuch i węch, tak
    żeby gazu będzie palił mniej niż benzyny, no to może być słabo, zwłaszcza
    jeśli lubisz przycisnąć.

    Ale gdybyś zdecydował się na sekwencję i zrobił to u kogoś kto wie co to
    jest współczynnik lambda, no to problemu nie będzie, bo niby czemu.
    Musisz znaleźć tylko tego jednego z dziesięciu gazowników który wie :)

  • 6. Data: 2015-04-12 02:07:39
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-12 o 00:53, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Ty ewidentnie pytasz, czy nadają się do dziadozagazowania przez warsztat
    > pana Miecia używający części od kuchenki gazowej.

    Podziwiam, sam nie wiedziałem, że o to pytam a ty wiedziałeś.

  • 7. Data: 2015-04-12 02:09:24
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-12 o 01:17, Tomasz Pyra pisze:

    > Ale gdybyś zdecydował się na sekwencję i zrobił to u kogoś kto wie co to
    > jest współczynnik lambda, no to problemu nie będzie, bo niby czemu.
    > Musisz znaleźć tylko tego jednego z dziesięciu gazowników który wie :)

    nic nie chcę! Mam na oku do kupienia jednego FF2 cupe z założoną
    instalacją i zastanawiam się jak te silniki znosiły gaz. Jeez... Sami
    prorocy i telepaci

  • 8. Data: 2015-04-12 09:30:29
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 12 Apr 2015 02:09:24 +0200, PlaMa napisał(a):

    > nic nie chcę! Mam na oku do kupienia jednego FF2 cupe z założoną
    > instalacją i zastanawiam się jak te silniki znosiły gaz. Jeez... Sami
    > prorocy i telepaci

    No to musisz obejrzeć, czy pod maską są cztery wtryskiwacze gazowe, czli
    sekwencja. Jeżeli nie ma wtryskiwaczy, ale jest dolot i filtr powietrza
    poklejony na duck tape i trytytki, to nie bierz tego samochodu nawet za
    darmo.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 9. Data: 2015-04-12 10:38:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > nic nie chcę! Mam na oku do kupienia jednego FF2 cupe z założoną
    > instalacją i zastanawiam się jak te silniki znosiły gaz. Jeez... Sami
    > prorocy i telepaci

    Bo nie zrozumiałeś odpowiedzi - gdybyś ją zrozumiał, to byś wiedział, że to
    zależy od tego co mu włożono i kto i jak to zrobił.

  • 10. Data: 2015-04-12 10:41:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Wójtowicz s...@s...spam.spam.com ...

> [...]
    >
    > Ty ewidentnie pytasz, czy nadają się do dziadozagazowania przez
    > warsztat pana Miecia używający części od kuchenki gazowej.

    Podejrzewam, ze kolega jednak pyta, czy udaje sie zagazowac bez
    lubrykatora, bo ten dodatek sprawia ze gazowanie nie jest juz takie
    "zwykłe".