eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFolia i klej na klockach › Re: Folia i klej na klockach
  • Data: 2014-02-26 11:49:34
    Temat: Re: Folia i klej na klockach
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2014-02-26, MarcinJM <m...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2014-02-26 11:10, AZ pisze:
    >
    >> To badz tak mily i wyprowadz mnie z bledu bo fakt, ze to co powyzsze to wnioski
    >> wyciagniete podczas serwisu hamulcow akurat w motocyklu. Skoro tak nie jest
    >> to powiedz czemu przy odkreconym odpowietrzniku i podpietym do niego wezyku,
    >> po nacisnieciu klamki wyplywa plyn a po puszczeniu wraca z powrotem?
    >
    > Ponieważ tłoczek sie cofa w pompie. Owo "podcisnienie" ma wartość bliska
    > zera (dokladniej potrzeba tyle, aby pokonac uszczelke jednostronna w
    > pompie). Jest bez znaczenia. Niczego nie cofa, bo nie może (dlatego np.
    > hample bebnowe muszą mieś sprężyny powrotne). W hamulcach tarczowych
    > niepotrzebne jest cofanie, wystarczy brak nacisku (minimalne cofniecie
    > nastepuje na uszczelce miedzy zaciskiem a tloczkiem.
    > Gdyby pompa miala cofac tloczki niemozliwe byloby kasowanie luzu wraz z
    > zuzywajacym sie klockiem/szczeka.
    >
    Ale ja nigdzie nie napisalem, ze to juz glownym czynnikiem cofajacym tloczek bo
    tym jest tak jak napisales uszczelka. Odnioslem sie do postu J.F. ktory pisal,
    ze nie ma sprezyny.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: