    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <jhbcsp$mjt$1@inews.gazeta.pl> <jhbfl9$42e$1@mx1.internetia.pl>
    <jhnng3$6hd$1@inews.gazeta.pl>
    <4f3fb23b$0$6377$c3e8da3$efbdef2c@news.astraweb.com>
    <jhof1l$e1c$1@inews.gazeta.pl> <jhof55$np0$1@mx1.internetia.pl>
    <jhogb7$hs6$1@inews.gazeta.pl>
    <4f3ff0f7$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhqb9j$m47$1@inews.gazeta.pl>
    <4f415af6$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhsrkq$ic$1@inews.gazeta.pl>
    <4f436c9c$0$27469$c3e8da3$40cb80c2@news.astraweb.com>
    <ji07md$5ce$1@inews.gazeta.pl>
    <4f43f0e5$0$22455$c3e8da3$c00c9adf@news.astraweb.com>
    <ji0sqe$bar$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Folia na dotykowcu?
    Date: Tue, 21 Feb 2012 21:24:46 +0100

    Lukasz <w...@b...net.pl> wrote:

    > lepiej jak głupi delikatnie odkładać telefon z kieszeni bez kluczy na
    > stół

    Ale po co miałbyś się tak cackać z jakąś Nokią E5x? Tanie, brzydkie,
    zadrapania nie zmniejszają czytelności maili.
    Głupotą totalną jest właśnie kupowanie ładnego telefonu i owijanie go taśmą,
    by móc rzucać nim po asfalcie i drapać go żelastwem.

    > jak już napisałem zmusza mnie do tego praca (a dokładnie aplikacje
    > dostępne jedynie na androida/iphone'a)

    No to jak praca zmusza, to zmienia postać rzeczy. To ci pracodawca winien
    zapewnić telefon służbowy. A takowy jest odporny na wszystko, niczym
    służbowe auto, nie trzeba go owijać w bawełnę.
    Czyli ty smartfona jednak nie potrzebujesz. Naiwnie wywalasz ciężkię
    piniądze na kolorowe ekrany czterocalowe i tylko się musisz niepotrzebnie o
    nie martwić.

    > to dalej noś bez folii swój telefon typowy polaczku z wyższych sfer :P

    Jakich tam wyższych. Normalna klasa średnia, która lubi ładne rzeczy i je po
    prostu szanuje, a nie owija folią jak nuworysze.

    > przecież nikt ci nie broni

    A czy ja mówię, że ktoś mi broni?