  • Data: 2017-05-30 12:42:59
    Temat: Re: Ford przeskakuje przez dziury w jezdni
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup
    W dniu 27.05.2017 o 08:27, RoMan Mandziejewicz pisze:

    >Potwierdzam.
    >Na Adolf Hitler Sztarse trzeba jechać powyżej 145 km/h., wtedy jedzie
    >się równo.
    >To najbezpieczniejszy i najmniej wstrząsowy dla samochodu, sposób
    >jazdy po takiej trasie.

    Problemem byly ciezarowki, ktore tam jechaly lewym pasem (pretensji
    nie mam, prawy nie nadawal sie do jazdy).
    Prrzy 145 jeszcze ladnie zjezdzaly na prawy, widzac auto w lusterku,
    powyzej 160 tez ladnie zjezdzaly, ale zanim zjechaly, to trzeba bylo
    hamowac.

    Ale potem zostal juz tylko odcinek Legnica-Olszyna, tam Adolf zrobil
    tylko jedna jezdnie.
    Jest jeszcze, czy jej juz nie ma ? Bo prace "remontowe" prowadzili od
    lat ..

    J.