    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotelik dla dziecka
    Date: Wed, 15 Aug 2012 13:26:33 +0200

    W dniu 15.08.2012 12:45, Myjk pisze:
    > Wed, 15 Aug 2012 09:12:17 +0200, BAREK

    > Używam Romer KidFix: http://e-foteliki.pl/romer-kidfix.html
    >
    > Bardzo lekki fotelik, w pełni rozkładane oparcie (można więc posadzić z
    > przodu, pochylić oparcie i dziecko może wygodnie spać na pół siedząco nie
    > męcząc karku) aż po deskę do prasowania (choć nie znalazłem zastosowania
    > poza łatwiejszym transportem). Jest też regulacja wysokości zagłówka -- a
    > więc "fotel rośnie z dzieckiem". Nie siedziałem ;P ale musi być wygodny, bo
    > dziecko nie narzeka nawet przy długiej podróży (w poprzednim strasznie
> [...]

    też mam takie foteliki tylko bez fixa, jestem zadowolony.
    Z ciekawostek. Jak by ktoś chciał kupić używany taki fotelik, to na
    allegro często można nabyć właśnie taki w cenie modelu poprzedniego.
    Ludzie się motają i nie potrafią rozróżnić jaki to model, a różnią się
    na pierwszy rzuty oka trzymaniami bocznymi.

    starszy model:
    http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/25/42/32/
    08/2542320895

    nowszy model:
    http://allegro.pl/nowy-fotelik-britax-romer-kid-15-3
    6-kg-billy-i2537310581.html

    oczywiście jest dość znaczna różnica w cenie, ale jak się poszuka i
    cierpliwie poczeka można ten nowszy nabyć w cenie poniżej 200zł:D mi się
    tak dwa razy udało:)