  • 1. Data: 2009-12-14 08:41:14
    Temat: Foto Zapkołajki
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Hej

    Oj się działo, prawie jak 10 lat temu :)
    Trochę narybku ale oczywiście najlepiej bawił się preclowy beton, myhyhy.

    Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam do galerii ale uprzedzam że foty
    praktycznie zrzucone z karty i przebrane. Tak jakoś chyba nie jestem
    autorem wszystkich fot ale nie pamiętam już kto co i jak :)

    http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009/

    Krytyki nie przyjmuję ;)

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 2. Data: 2009-12-14 10:00:11
    Temat: Re: Foto Zapkołajki
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 14 Gru, 09:41, Kryhu <k...@p...pl> wrote:
    > Hej
    >
    > Oj si dzia o, prawie jak 10 lat temu :)
    > Troch narybku ale oczywi cie najlepiej bawi si preclowy beton, myhyhy.

    Dzięki Zapek, jak zwykle było do bani, choc nie tym razem bylo
    bardziej do bani ;P
    Kryhu ja podobniez mialam wytrysk w Twoja strone z tego co sie nie
    pali, tylko Zapek nie byl pewnien czy doleciał. Mam nadzieje że nie
    zanieczyściłam Tobie lufy?

    > http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009/

    W domu sobie obejrze bo w pracy mi nie bangla :(

    pozdro
    Mika
    z potforka

  • 3. Data: 2009-12-14 10:08:58
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Mika pisze:

    Hej

> [...]
    > zanieczyściłam Tobie lufy?
    >
    > W domu sobie obejrze bo w pracy mi nie bangla :(

    Hyhy, wytrysk został uwieczniony i jest w galerii :)
    Jak przystało na zaprawionego w bojach fotopstryka - po zrobieniu foty
    wykonałem skuteczny unik:

    http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009/conten
    t/DSC_9480_2947_large.html

    hyhyhyhy
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 4. Data: 2009-12-14 11:10:02
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Kryhu pisze:

    > Oj się działo, prawie jak 10 lat temu :)
    ten czas troszke szybko plynie ;)

    > Trochę narybku ale oczywiście najlepiej bawił się preclowy beton, myhyhy.
    Beton jak beton, nie do ruszenia.

    > Krytyki nie przyjmuję ;)
    No masz oko niech Ci bedzie ;>
    A szklo swoja droga zajebiste tylko ten balans bieli :>>

    Ps. Zapek, dzieki jak zwykle bylo warto, szkoda, ze coraz mniej "starym"
    sie chce przyjezdzac.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2009-12-14 11:36:44
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Grzegorz Rogala pisze:

    Hej

    > No masz oko niech Ci bedzie ;>
    > A szklo swoja droga zajebiste tylko ten balans bieli :>>

    Popatrz w lustro, brodę masz faktycznie żółtą ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2009-12-14 11:37:09
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 14 Gru, 12:10, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
    > Ps. Zapek, dzieki jak zwykle bylo warto, szkoda, ze coraz mniej "starym"
    > sie chce przyjezdzac.

    Nosz chyba chcial mnie zdenerwowac ;) sie chce sie chce, ale czasem
    sienieda ;) ale za rok powinno sie dac :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek
    (stopka sie zapodziala, ale jest :) )

  • 7. Data: 2009-12-14 11:55:31
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    zuzka600f pisze:

    > Nosz chyba chcial mnie zdenerwowac ;) sie chce sie chce, ale czasem
    > sienieda ;) ale za rok powinno sie dac :)
    Tomasz w pewnym wieku lepiej sie nie denerowac, usiadz uspokoj sie ;)

    Raz mozna nie byc ;) ale tylko raz, pozniej Kryhu Cie wykresli z
    "betonowej" listy ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 8. Data: 2009-12-14 12:07:09
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 14 Gru, 12:55, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > Tomasz w pewnym wieku lepiej sie nie denerowac, usiadz uspokoj sie ;)

    No przecie siedze! ;D Robote mam taka, ze musze siedziec - dla mnie,
    to powinno byc "ic sie przejsc" ;D

    > Raz mozna nie byc ;) ale tylko raz, pozniej Kryhu Cie wykresli z
    > "betonowej" listy ;)

    No chyba raczysz zartowac - takiego betona, jak ja???? ;) Przeciez
    mnie juz tu nawet niektorzy nie pamietaja ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 9. Data: 2009-12-14 15:09:30
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kryhu pisze:

    > Oj się działo, prawie jak 10 lat temu :)
    >[...]
    > Krytyki nie przyjmuję ;)

    a ić! Tylko ten alkohol piją i gupoty czynią pod przykrywką jakiejś
    a(ał?)kcji dla dzieci... nuda Panie! ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-12-14 19:10:41
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Mika" napisała
    On 14 Gru, 09:41, Kryhu <k...@p...pl> wrote:

    > Oj si dzia o, prawie jak 10 lat temu :)
    Ano prawie.
    I dodam na poczatku:
    Ktos ZGUBIL bizuterie.
    U mnie do odbioru.

    > Troch narybku ale oczywi cie najlepiej bawi si preclowy beton, myhyhy.
    Z tym,ze wlasnie tego betonu malawo.
    Ale coz. Taka kolej imprez.
    A potem sie wszystko kiedys musi skonczyc :)

    >Dzięki Zapek, jak zwykle było do bani, choc nie tym razem bylo
    >bardziej do bani ;P

    Cala przyjemnosc po Waszej stronie :)
    No to ja jeszcze krotko - bylo okolo 60 osob + ok.20 'sponsorow'.
    Czyli niby jak zawsze a jednak kogos brakowalo...
    Na ta chwile sa niecale 3 tysiaki za wylicytowane przedmioty.
    Jeszcze wplywaja pieniazki od tych co na przelew ;)
    No i na allegro cos sie tez dzieje.
    Aaa moze to istotne-licytowalo az 18 osob na imprezie.
    Tych samych co zawsze... Z malymi wyjatkami.

    Dziekuje,ze sie Wam chcialo !!!
    To moze za rok jeszcze raz sie spotkamy...

    --
    Zapek