  • Data: 2013-01-30 15:12:46
    Temat: Re: Fotoradarowe pułapki na kierowców
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PesTYcyD" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2013-01-30 13:50, Ergie pisze:
    > A może lepiej jak w cywilizowanym świecie:
    >
    > Stoję czwarty to pewnie przejadę więc wrzucam jedynkę i czekam na
    > sprzęgle.
    > Pojawia się zielone = ruszam razem z innymi

    Takiej głupoty jeszcze nie słyszałem, chyba że zajmujesz się regeneracją
    sprzęgieł.

    Tak wiem, mnie też uczyli*, że tak nie można, bo się sprzęgło psuje ale to
    były czasu fiatów 126p. Obecnie w cywilizowanych krajach o dużym ruchu np.
    Rzym czy Paryż to norma. Samochody nie ruszają po jednym ale wszystkie na
    raz dzięki temu ich więcej przejedzie prze skrzyżowanie.

    * - teraz w niektórych szkołach już tak nie uczą, a wręcz przeciwnie uczą
    aby auto było zawsze gotowe do jazdy bo czasem aby uniknąć kolizji trzeba
    ruszyć a nie hamować.

    Ps. Nie wiem, co rozumiesz pod pojęciem regeneracji sprzęgła, ale jeśli w
    to wliczasz wymianę linki raz na 100tys km to przeboleję ten wydatek by nie
    być zawalidrogą o oszczędzić trochę czasu.

    Pozdrawiam
    Ergie